2014. szeptember 17., szerda

ColourAlike-503 O w bombkę


Sziasztok


Mai napra egy ColourAlike Winter kollekcióban megjelent lakkot hoztam.
Igazi őszi lakk,nekem ez télen már túlzás lenne,lehet Karácsonykor felkenném,igaz akkor inkább az arany színt kedvelem jobban.
Ez az árnyalat egy bordós "bor "szín,természetesen holo.
Felkenve nagyon meglepődtem mennyire jól áll nekem ez a szín (annak ellenére,hogy imádom az ilyen árnyalatot magamon) de holó verzióban egy fokkal jobban tetszik.
Ennek a lakknak is rágógumi illata van,egy rétegben már szuper volt a fedése is,de felkentem egy másodikat.
Az első két kép árnyékban vakuval készült,a másik kettő napfényben.
Annyira de annyira látszik a különbség,nekem egyértelműen árnyékban tetszik a legjobban :)








Nyomdázás sem maradhatott le róla.Ehhez a Pueen encore egyik palettáját választottam.








A minták nem lettek tökéletesek.
(Mostanában sokat hezitálok melyik nyomdapalettára van égető szükségem,ugye felfedeztem két új Cici&Sisi kollekciót...grrrr,akkor ugye kijöttek a Bundle monster Sun kissed paletták,amiket véleményem szerint inkáb nyáron lehet használni,de hát must have....,kész káosz )

Viszont megosztom a ColourAlike őszi kollekcióját,szerintem nagyon szépek ezek a lakkok,szóval ezekből biztos vásárolok majd.


Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
ColoutAlike-503 2 rétegben
Konad fehér nyomdázólakk
Pueen Encore SE03B
Kiko top coat





hogy állsz a nyomdázással?
kedveled a sötétebb holó lakkokat ősz/télen?






19 megjegyzés :

  1. Ez gyönyörű! Amúgy is a piros a kedvencem, főleg ha van benne valami pláne. Ez minden fényviszony között nagyon tetszik, nyomdával és anélkül is, minden évszakban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) szuper,hogy neked is tetszik.
      mostanában rákaptam a piros lakkokra,érdekes,mert eddig nem igazán volt a kedvenc színem. De vonz mostanában!Az első amit megnézek,a piros.
      Komolyan a blog miatt rengeteget változott az ízlésem,anno nem kentem volna fel piros lakkot....

      Törlés
    2. Ezt is megvettem, mutogattam otthon a képeidet, hogy ez nekem kell :) Sajnos a napon nem tudom megnézni, mert az most nagyon nincs errefelé, de ez a sötét bordós árnyalat is nagyon tetszik, amit látok belőle, pont olyan, mint az első képeken!! Nagyon színhű a fotó!

      Törlés
  2. Nekem napsütésben jobban bejön! :) De tényleg csodás színe van (minden fényviszonyban).

    VálaszTörlés
  3. Ez eszméletlenül gyönyörű... Már a sokadik ColourAlike lakkra írom nálad ezt, lehet, rendelni kéne végre :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem simán megérik az árukat ezek a lakkok. készletben jobban,mint egyesével :)
      szerintem én is rendelek még,amit elérhetőek lesznek az őszi lakkok :)

      Törlés
  4. Gyönyörű szép ez a lakk! :)

    VálaszTörlés
  5. tényleg igazi őszi lakk :) nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked is testzik.köszönöm:)

      Törlés
  6. szerintem tutira kommenteltem már ilyet, de úra kell: SÍROK. gyönyörű. kell. o.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó,hogy neked is tetszik.köszönöm!!!!! :)

      Törlés
  7. Gyönyörű színe van a lakknak! :)
    Ezúttal kivételesen nyomda nélkül jobban tetszik.
    A kérdésre válaszolva imádok nyomdázni! Türelmetlenül várom, hogy megérkezzenek a nemrég rendelt nyomdalemezeim (Cici&Sisi és Bundle Monster Holiday), de én is nézegettem már a Sun Kissed lemezeket, csak azért nem rendeltem még meg, mert úgysem nagyon használnám mostanában (nem is értem miért ősszel jöttek ki ezekkel a lemezekkel)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh tudom,ragadós a nyomdázás. :D Hát amiket készítesz nekem nagyon tetszenek!
      A Cici is tetszeni fog tuti,én most megrendeltem a pink szettet is.Viszont a másik kettő új is nagyon bejön,de félek az eredeti oldalról megrendelni,mert nincs paypal fizetés,így várnom kell sajnos....

      A Sun kissed nem tudom miért most jött ki,szerintem ezt a kollekciót nagyon benézték.Sok kommentben írták is,hogy ilyenkor nyári halas minták? :D Mondjuk ennek ellenére kell,szóval tuti megrendelem,jó lesz ez jövőre is :)

      Törlés
  8. Na ez a lakk valami csodás! :D Nagyon tetszik mindenhogy fotózva és mintával is!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!