2014. szeptember 8., hétfő

ColourAlike-518 Pod chmurką




Sziasztok



Észrevettem az utóbbi időben egyre jobb a  viszonyom a kék lakkokkal.Nálam ez nagy szó,anno olyan szinten megutáltam a kék lakkokat magamon,hogy évekig egy darabot sem kentem fel,illetve nem is vásároltam.
Mostanában viszont egy-két darab belekerül a kosaramba,ami nálam valóban nagy szó.
Mai választottam egy kék holo,a ColourAlike csomagból,a színeket egymás mellé tettem,ez volt az első amin megakadta a szemem.
Talán az összes általam vett lakk közül ez a legholósabb,a színe csodálatos kék,gyorsan szárad és még mindig cukorka illata van.
Kinti fényben napfény nélkül,egy sima lakknak írnám le,semmi extra nincs igy benne,viszont amikor vaku vagy a napfény megcsillan rajta,a szavam is eláll.








Erre kinéztem egy szuper mintát, a színt nem találtam el.A kiujjamra színátmenetes minta került,a szín elég sötét ahhoz,hogy szépen lehessen látni, a gyűrűsujjamon mésötétebb a minta..
Ettől független nem akartam az elejéről kezedni az egészet,gondoltam kiteszem így a manikűrt.





Imádom ezt  a lakkot,csodás színe van,jók ezek a ColourAlike holós lakkok.


Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
ColourAlike-518 Pod chmurka 2 rétegben
Pueen45 nyomdapaletta
Kék és Fehér konad nyomdázólakk
Kiko top coat



Kedveled a kék illetve kék holó lakkokat?



14 megjegyzés :

  1. A kéket is kedvelem meg a kék holót is, ez is nagyon szép, meg a minta is! Most is kék a körmöm, gimisnek érzem magam tőle :D

    VálaszTörlés
  2. Én nem igazán rajongok a kék körmökért, de mostanában kezd megtörni a jég, néha-néha már kékre lakkozom a körmeim.
    Kék holo viszont kivétel, azok mindig tetszenek, ennek is gyönyörű színe van! :)

    VálaszTörlés
  3. Szép színe van a lakknak, de a mintával együtt már nem igazán tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó, bár nekem az a nyomdázó paletta, pontosabban a manikűrön használt minta tetszik nagyon! (-:

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik a szín és a minta is illik hozzá. Eddig még mindegyik tetszett a ColourAlike lakkokból. :)

    VálaszTörlés
  6. Hűűűű, csodás ez a lakk! "Must have"-kategóriás :D

    VálaszTörlés
  7. Uhhh de szép <3 nagyon jók ezek a lakkok!

    VálaszTörlés
  8. Wonderful! I really like Colour Alike holos, they have special colours!

    VálaszTörlés
  9. Erre csak egy szó van: csodaszép! :)

    VálaszTörlés
  10. Csodás ez a lakk!Tetszik a minta is. Egyszóval hordanám!:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!