2014. szeptember 30., kedd

ColourAlike 519 és Kiko 315 Malva scuro


Sziasztok



Tegnap kihasználva,hogy hét ágra sütött a nap,felkentem az egyik csodás ColourAlike lakkot,amit még nem próbáltam.
Nos a színe mesés,viola,neve nincs,mert az alján csak szám van és három kérdőjel,a fedése tökéletes,csodás a holo hatása is.
Mellé választottam egy sötétlila lakkot,ez a Kiko egyszerűen fantasztikusan fed.







Nemrég kaptam kézhez az egyik csodálatosan szuper Konad palettát,amit ezen a manikűrön használtam is.
Sokat gondolkoztam,hogy minden ujjamra nyomdázzak-e,de én nem érzem soknak ezt a mintát.










Teljesen elégedett vagyok mindkét lakkal,a ColourAlike egyszerűen fenséges,komolyan imádom ezt a márkát-meg is rendeltem már az őszi kollekciót  :),de a Kiko sem okozott csalódást :)




Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
ColourAlike 519 két rétegben
Kiko 315 Malva scuro két rétegben
Konad fehér nyomdázólakk
Konad m78
Konad top coat





nyomdázva vagy anélkül?








20 megjegyzés :

  1. Nyomda nélkül,ne haragudj meg jobban tetszik.;) Nyomdazas is gyönyörű,de nem ezekkel a szep,csodás lakkokkal.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nyomda nélkül tetszik jobban, olyan gyönyörűek önmagukban a színek!

    VálaszTörlés
  3. Nekem most mindenhogy tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Kár eltakarni a világosabb lakkot, igaz, lila, de nagyon tetszik! A másik viszont jobb nyomdával, szerintem, bár nem én hordom :) Igényes munka, mint mindig!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) nehet,csak a Kikora kellett volna a minta,de olyan szinten tetszik,hogy nem volt megállás :)

      Törlés
  5. Gyönyörűek a színek! :)
    Én azt hiszem egy félmegoldást választottam volna, nem tettem volna minden ujjra nyomdát, hogy több látszódjon a színekből, egyébként viszont mindegyik változat tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont ezt írtam,hogy lehet a Kikora jobb lett volna a minta. :)

      Törlés
  6. A halo alapú nyomdázás a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  7. Egyik lakk szebb, mint a másik!

    VálaszTörlés
  8. Nekem is nyomda nélkül tetszik jobban. Én talán valami szolidabb színt választottam volna nyomdázni. Viszont a Kikonak csodálatos a színe!! :D Igaz, én mindenért oda vagyok, ami lila, de ez mesés. A holos szín is szép, de nekem a másik jobban tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      nekem minden ujjamon is tetszik a minta,persze ez ízlés kérdése megint :)

      Törlés
  9. Nekem minden verzióban bejön! Csodás mindkét lakk és tetszik a minta is rajtuk.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!