2014. szeptember 26., péntek

Holo Friday


Sziasztok


Hétvégén nagyon szuper formában voltam,nyomdáztam ezerrel,és akkor a kezembe akadt a Bundle Monster BM-313 palettája,itt született meg a mai manikűr.

Erről a két teli minta szuperül felhasználható,amikor bevillant egy réges régen látott manikűr,ahol a mintákat kitötltötték színnel.
Akkor én is elkezdtem holo lakkokkal kitölteni a mintát,az eredmény magáért beszél,nekem ez a manikűr így,holós verzióban nagyon tetszik.
Alapszín nem volt,egyedül a gyűrűsujjamra került sminkszivaccsal pár holo lakk mixelve,a többi a base lakkra került.







A manikűr készítése közben ezt a dalt halgattam,egyszerűen nem bírom kiverni a fejemből :D Imádom!!



Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
Bundle monster BM-313 nyomdapletta
Holo lakkok-Moyra,Jade,Shaka
Konad fekete nyomdázólakk
Konad Top coat



tetszik a manikűr?



29 megjegyzés :

  1. De szép! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Ez gyönyörű!! A körmöd pedig nagyon tetszik ekkora méretben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      a középső ujjam kicsit deformált :D ezt leszámítva a hossz most nekem is tetszik :)

      Törlés
  3. Állati klassz ez a mani! Matricát csináltál, és úgy tetted fel?
    Nekem is van egy Lenny albumom...szuper kis szám! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      igen matricás megoldás.
      én imádom Lenny-t,otthon nekem is van pár albumom tőle,anno nagyon meghatározó volt a zenéje a számomra :) viszont ez a szém,nálam telitalálat :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik. A zsiráf az egyik kedvenc állatom. Holo zsiráf? :D Hmm jó is lenne. :D
    Nagyon szépen kihozza a holoságot a base. :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban :D lehetett volna ez a bejegyzés címe :D

      Törlés
  5. Úristen, ez nagyon jól néz ki!
    Holos is, színes is, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. A gyűrűs ujjadon lévő jöhet nekem is ;) Csodás (:

    VálaszTörlés
  7. Ági! Ez a fajta a jó minőségű nyomdázó? http://www.bornprettystore.com/3pcsset-sell-double-sided-stamping-nail-stamper-scraper-p-12024.html Az enyémmel most kétségeim vannak...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem ismerem,nekem ilyen nincs.
      amit használok az ez:http://www.moyou.co.uk/nail-art-tools/xl-double-sided-stamp-scraper.html

      Törlés
    2. szívesen. a moyou oldalán 15 font felett ingyenes a posta :)

      Törlés
  8. Nagyon szép! Nekem a Tiffany lámpa ugrott be róla először,:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett :D tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett! (-: Ehhez kellett tüelem. :D Holóssal szerintem még nagyobb türelemjáték ez a technika, legalábbis a Moyra törik nagyon, nem rugalmas. Hihetetlen szépen megoldottad. ((-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      annyira nem volt vészes időben,nekem a moyra lakkokkal nem is volt gondom.

      Törlés
  11. Gyönyörű lett, nagyon harmonikus a végeredmény! :)

    VálaszTörlés
  12. Csodás! Nem lehet szavakkal leírni mennyire szép együtt ez a sok holo lakk! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!