2014. szeptember 16., kedd

Kiko manikűr



Sziasztok


Már egy egyszerű de nagyszerű manikűrt készetettem Kiko lakkokkal.Jó,tudom becsúszott a Dance Legend Sand fedőlakkja is....de ez csak a ráadás volt.
Szóval a két általam választott lakk,nyáron és jóidőben megállja a helyét,szerintem egyik szebb mint  a másik,legalábbis az én ízlésemnek tökéletesek.
A hüvelyk és a gyűrűsujjamra a Kiko 366-Rosa terracotta lakkot választottam.Nagyon szép terracotta árnyalat,enyhén pinkes feelinge van,már egy rétegben is tökéletesen fed.Viszont a megszokás nagy úr,így a második réteggel lett igazán tökéletes a fedése.
A többi ujjamra a Kiko 367-Rosa salmone perlato,azaz a rózsaszínes lazac került.
Mindkettő nagyon szép árnyalat,egymás mellett elég jól megférnek.






A hüvelykujjamra és a gyűrűsujjamra került egy minta,amit  a Cici&Sisi 03-as palettáról válaszottam.A szélét kicsit kipingáltam a ColourAlike holo lakkjával,nem szembetűnő,de kellett egy kis színt belecsempészni a manikűrbe.
A többire a DL sand fedőlakkja került.




Nekem tetszik ez a manikűr,lehet kicsit nyáriasnak tűnik,még mindig szívesen viselem a világosabb színeket-mondjuk nálam ez kevésbé mérvadó.


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko 366-Rosa terracotta 2 rétegben
Kiko 367- Rosa salmone perlato 2 rétegben
Konad fekete lakk
Dance Legend-To prismatic
Cici&Sisi-03 nyomdapaletta






kedveled az ilyen színű lakkokat?



16 megjegyzés :

  1. nekem is nagyon tetszik, de annyira megnézném már ezt a fedőlakkot vmi multikrómon, hogy mennyire lesz galaxy hatású

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép lett! :)
    Egyébként én is azt vettem észre magamon, hogy amennyire vártam az őszt és az őszi színeket, még szívesebben nyúlok nyáriasabb színek után :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nem igazán érzem még,hogy ősz lenne.Igaz nagyon nyár sem volt....érdekes az idei év.

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, főleg a gyűrűsujj. Annyira nem nyári színek ezek, bár annyira én nem szoktam ezzel foglalkozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezek a színek elég megosztóak,én szívesen kenek sötét színeket nyáron is,de a blogra nem tehetek fel csak fekete lakkokat :D
      ez elég világos volt,főleg a lazacszín....de én sem szoktam nyári meg őszi színekkel foglalkozni nagyon...

      Törlés
    2. Ez igaz, úgy kicsit unalmas volna. :D így a blogok hatására azt hiszem én is ások elő őszi színeket. Sminknél viszont mindig ugyanazokat használom, mert csak bizonyos színek állnak jól. :D

      Törlés
  4. A terrakotta szín csodálatos nyomda nélkül is! Nekem ez már őszi szín, de én még leragadtam a nyáriaknál, sajnálom eltenni őket...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek ezek a színek! Ezek nem is olyan mély terracották... :))

    VálaszTörlés
  6. Jaj, azok a csillámok de tökéletesek *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!