2014. szeptember 15., hétfő

ManiCute-Geometria


Sziasztok


Ismét ManiCute,aminek örülök,azért is mert a legutóbbi témát kihagytam. :(
Viszont a témánk a Geometria,mostanában sokat készítettem geometrikus mintákkal manikűröket.
Ismét a színátmenethez nyúltam,egy piros és egy fekete lakkot használtam,és nyomdáztam erre két különböző mintát.





Kicsit csupasznak éreztem az egészet,így felkentem az egyik kedvenc fedőlakkom,ami a China Glaze-Fairy dust.








Nekem a csillámos verzió jobban tetszik.
Nektek?


Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Kiko 240 Rosso mela
Layla CE31 -Pure black
Sminkszivacs
Gals -GA10 és Gals GA5 nyomdáapaletta
Konad fehér nyomdázólakk
China Glaze-Fairy dust
Kiko Top coat








34 megjegyzés :

  1. Nekem is jobban tetszik a csillámos verzióval! Nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  2. Csillámosan nekem is jobban tetszik, de csillám is nélkül is szuper. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is szebb a csillámos :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is csillámosan jobb :3

    VálaszTörlés
  5. Teljesen megbolondítja ez a csillám, jó hogy rátetted, nagyon feldobja!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked is tetszik :) nekem nagy kedvencem :)

      Törlés
  6. Jó lett! csillámos fedőlakkal tetszik a legjobban. (:

    VálaszTörlés
  7. A csillám nélkül valahogy olyan befejezetlennek tűnt, azzal a tökéletes. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehetséges.....valahogy én is erre gondoltam ,ezért is kentem rá a CG-t :)

      Törlés
  8. Csillámmal és anélkül is szuper!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon ütős! Az egyik kedvencem ebben a körben! Fel sem tűnt először a két verzió, mindkettő tetszik! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett!:) A csillámokkal még tökéletesebb!:D

    VálaszTörlés
  11. tetszik, de kicsit vampy lett, nem? :D

    VálaszTörlés
  12. Szerintem is csillámokkal jobb! Anélkül picit mintha befejezetlen lenne a manikűr, de a Fairy dust feltette az i-re a pontot :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!