2014. szeptember 29., hétfő

ManiCute-Indiánnyár

Sziasztok


Ismét eltelt két hét,a mai témánk az Indiánnyár.
Imádom az őszt,a lehulló faleveleket,a  színeket,hamarosan Halloween,és a sült tököt. :)
Idén jobban kedvelem ősszel a sötétebb színeket,érdekes,mert álatlában a manikűrökben nem szoktam évszakhoz igazodóan lakkozni.
Az is feltűnt,hogy sok barna lakkom van,és milyen keveset használom őket.
Egy színátmenetet készítettem,a színeket nem volt nehéz összeválogatni...
Zoya-Flynn a 2013 Chasmere kollekcióban jelent meg,egy karamell-barna lakk,a Kiko 322 Caffelatte azaz tejeskávé lakkját,majd a Kiko 374 Cioccolato amaro perlato-t használtam.

A Kiko 374 lehet kicsit sötét választás volt,nyomdázásnál nekem nagyon tetszett,hogy ilyen erős csokibarna színben pompázik a körmöm.








A minták színét magam kevertem ki,a középső ujjamra egy plusz levelet tettem a hatás kedvéért.

Három palettát használtam fel. A gyűrűsujjamra került az avarminta, a BM-H12 tök mintája a mutatóujjamra, a levelek és a tök BM-H11 a kis és középsőujjamra.


Imádom ezt a három lakkot,a Zoyára önmagában is kíváncsi vagyok,azt mindenképp tesztelem majd. :)


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Fylnn
Kiko 322 Caffeelatte
Kiko 374 Cioccolato amaro perlato
Sminkszivacs
MM19,BM-H12,BM-H11 nyomdapaletták
Konad barna lakk-kevert
Akrilfestékek
Konad top coat












28 megjegyzés :

  1. Gyönyörű lett, legjobban a tökkel díszített körmöd tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, nekem a tökök tetszenek most leginkább :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű! Lélegzetelállítóan szép! Én sose fogok így nyomdázni... :D

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű! Nekem a tied a kedvencem most! :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! :)
    Szuperek a minták! Én is tervezem már egy ilyen színes tökös manikűr elkészítését!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tökös! A tiéd lett a legkreatívabb ötlet számomra ebben a körben! :)

    VálaszTörlés
  7. A fehér nyomda, meg a tök nekem most kicsit sok, de a gyűrűs ujjad nagyon tetszik, meg az átmenetes alap is! :)

    VálaszTörlés
  8. Ez valami eszméletlen jó lett, a minták, a színek, a hangulat, amit áraszt, elismerésem! :)

    VálaszTörlés
  9. Wow *-* Tetszik megint csak :D Az a tök minta kifejezetten édes- de ha jól láttam valami boszi sapi is van a palettán :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen,jól láttad. alig várom,hogy használjam,valami maninál :)

      Törlés
    2. Én még mindig denevéres palettára vadászok *-*

      Törlés
    3. http://www.moyou.co.uk/image-plates/gothic-collection/gothic-plate-collection-05.html

      Törlés
  10. Nagyon szépek ezek a tökök, klassz lett!!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszenek ezek a színek együtt, meg a nyomdázás is!! Mi az a süni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      egy malacpersely. mint ez:http://www.e-barty.it/e-barty2/servlets/FileDownload?filePath=%2Fvar%2Fwww%2Fhtml%2Fe-barty%2Fdocs2%2Fannunci%2Fimmagini%2F252800&fileName=IMG_9479.jpg&fileContentType=image%2Fjpeg

      Törlés
  12. A középső tökös ujjad a kedvencem :3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!