2014. szeptember 13., szombat

NOTD-Gradient effect


Sziasztok

Egyik nap színátmenetes manihoz volt kedvem,aztán gondoltem kell hozzá egy kis sand lakk is,úgy teljes lesz a manikűr.

A Nailland pultnál nézegtve a Zoya lakkokat,megakadt a szemem a pink PixieDust lakkon,ami az Arlo.
Érdekes,bárkinél láttam vagy olvastam róla,kommentjeim nagy része az volt,hogy nem tetszik.....
Élőben sem éreztem csábítást,elég hígnak tűnt a lakk,meg látszott,hogy a csillámok leültek az aljára,de úgy voltam vele,hogy megveszem.A 6db-os akcióba belefért,nehéz volt már olyan színt választanom,ami nincs meg.
Az Arlo a 2014-es Magical pixie nyári kollekcióban jelent meg,egy ametiszt színű,matt holografikus sand lakk.
Mivel lakk elég híg,3 rétegben kentem fel. Én látom,hogy átlátszik a körömvég,de olyan szép a csillogása,hogy nem zavaró,magam ez a lakk nagyon tetszik.Az extra nagy glitterek sem zavaróak,egyszóval különlegesebb mint egy sima sand lakk.

A többi körömre színátmenetet készítettem,ezekhez Kiko lakkokat válogattam össze,szuper az új ragasztó,amivel körberagasztóztam a körmöm,amikor a színátmenetet készítettem el,gyorsan megszáradt,majd egy "light" nyomdázás is került rá.


Zoya Arlo az üvegben




A teljes manikűr ilyen lett:









Színátmenet és a nyomda nagyot dobott az egészen,viszont a Zoya nálam nagy szerelemlakk.Nem hittem volna,magamon mennyire fog tetszeni,hisz eddig negatív véleménnyel voltam róla,erre szokták mondani,hogy meglátni és megszeretni.
Naillandban kapható a Zoya,szerintem érdemes vetni rá egy pillantást,főleg ha kedveled a homoklakkokat és egy különlegesebbre vágysz.


Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Sinfulcolors-Snow me white
Kiko 290 Dark magenta
Kiko 314 Ciclamino
Konad fekete lakk nyomdázáshoz
Cici&Sisi 02
Kiko top coat
Sminkszivacs
Ragasztó




Neked tetszik az Arlo?



24 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. köszönöm:)
      ha jól emlékszem nálad volt az Arlo...nagyon érdekes élőben látva valamit,mennyire meg tud változni az ember véleménye.....

      Törlés
  2. Aahh, gyönyörű!! ;) Bianka

    VálaszTörlés
  3. :O Az átmenetes-nyomdás körmeid hihetetlenül szépek lettek! *-*
    Az Arlo viszont nem fogott meg. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) igen,látom,az Arlo kicsit megosztja az olvasókat .... de nem tetszet mindenkinek minden,nemigaz? :)

      Törlés
  4. Nagyon jó lett, tetszik a Zoya is, de csak rajtad, mert nem igazán szeretem a saját körmeimen az ilyen glitteres csodákat, de amúgy csodaszép a lakk. A minta pedig a kedvencem, már én is próbáltam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a minta tényleg nagyon szuper,teljesen véletlen akadt meg rajta a szemem :D

      Törlés
  5. Ez így, ahogy van maga a tökély *.*

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett ez a manikűr (is)!
    Az Arlo is szép, tetszik, de magamon mostanában nem szeretem a glitteres lakkokat - fogalmam sincs miért...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne már :( ez milyen érdekes.Néha nekem is van,hogy xy lakk nem tetszik....lehet a blog miatt van,meg a sok mani miatt....

      Törlés
  7. csodás ez a manikűr, legszívesebben kinyomtatnám és kitenném a szobám falára :D
    csodás ez a sand Zoya lakk!!!!!! :))) nekem nagyon bejönnek az ilyen extrém lakkok, rájöttem :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik a manikűr, ez a nyomdalemez nagyon szuper!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett ez a manikűröd is!:) Csodás az átmenet,nagyon tetszik!Ezt a mintát én is próbáltam már a lemezről,szerintem jó kis minta!:)
    A zoya tényleg szép!Üvegben nem győzött meg,de rajtad nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugyi???!!! előben fura volt az Arlo,de felkenve nekem is tetszik.
      és tudom nálad láttam a mintát,lehet tudat alatt ezért is vonzott...... :)

      Törlés
  10. Nagyon jók az átmenetes körmök a mintával, a glitteres csoda viszont nem az én világom így egy körmön, én felkenném mindre vagy egyikre sem. Kellemes színe van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom,elég megosztó ez a lakk.
      A Vega lehet nekem sem fog tetszeni magamon..majd kiderül....

      Törlés
  11. bitang jó lett ez a mani,minden elismerésem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez az igazi elismerés.köszönöm!!!!! ez nagyon jól esett!

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!