2014. szeptember 19., péntek

Őszi kívánságlista



Sziasztok



Nagyon ritkán írok kívánságlistát ( úgy magamnak azért jegyzetelek ),viszont most szeretnék pár terméket őszre,így lista formájában megosztom veletek.
Valójában inkább a nyomdázó termékek felé orientálódtam,persze van egy-két lakk is ami nagyon tetszik,viszont per pillanat nálam a nyomdázás a nagyobb úr.Talán azért is mert egy kicsit elkapott a gépszíjj a lakkok terén,józan eszem mondja nem kéne már,viszont mindig van új szebb és jobb ami kell.Nehéz ennek gátat szabni,szerencsére nem high end lakkok tetszenek nagyon.

Rengeteg nyomdapalettát lehet megvárásolni,szerintem a piac nagyon telített,így elég nehéz a választás is,legalább is nekem az. Tuti kihagyok valamit a nagyját viszont megmutatom.
Ősszel a lakkok is ellepik a piacot,mindenféle színnel csábítanak.
Amik nekem most nagyon tetszenek a Zoya Entice és Ignite kollekció lakkjai ebből mutatok párat.
Imádom a Zoyát és bánom,hogy eddig elhanagoltam őket,az otthontartózkodásom alatt elég rendesen betankoltam belőlük.
Az őszi színek nagyon tetszenek,szerintem listás lesz még az Opi Karis kollekciója.
Viszont lássuk a Zoyákat.



Zoya India



Zoya Autumn



Zoya Yuna




A képek forrása: Innen


Zoya Entice

Veronica




Margo 


Képek innen


Aztán tetszik az egyik forumon látott Bersha lakkcsomag,nagyon szépek a színek. -remélem ma sikerül megvennem.Abszolut nem őszies viszont nekem ez kell :D Nincs mese.




Nyomdapalettában ami nagyon magával ragadott a Cici&Sisi 3-4 szettje,most vettem csak észre,hogy megjelent két új kollekció.
Mindenképp szeretném majd őket,az eredeti oldalon nincs paypal fizetés így várnom kell mire megjelenik amazon-on vagy ebay-en.






Moyou paletták












Bundle monster Sun kissed kollekció :itt megnézhetitek.

Bundle monster 2010-es paletta újracsinált verziója




…És elfelejtettem,de köszi hogy írtad Lolli,a Lesly itt elérhető.A posta szupergyors viszont elég drága,a lakkok sem elhanyagolhatóak...

Nekem ennyi lenne a listám egyenlőre,ha nektek is must have darab,vagy listátok, kommentben nem kíméljetek :)




18 megjegyzés :

  1. de jók :) mind tetszik nekem :)
    én most nagyon szeretnék egy jó kis barna lakkot és egy őszies narancssárga lakkot.

    VálaszTörlés
  2. Engem a paletták nem hatnak meg, de a Veronika és főleg az India csodálatos!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. India az must have!!!! csodálatos.
      én már nem igazán merek lakkokban gondolkozni,komolyan vagy 70 lakkot kell tesztelnem :D
      mondjuk nem mintha palettákban szűkölködnék :D :D

      Törlés
  3. Hú de jó lemezek! A pro collection 11 nekem is nagyon bejön. Kell valami modern vonal.
    A Bundle monstert az ebay-en lehet megszerezni?
    Cici&Sisi-ből a 4-es virágosak jönnek be nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pro 11 nagy kedvencem.
      a BM palettákat csak ebay-ről tudod megvenni,a cég honlapja nem szállít Mo-ba :(

      Törlés
    2. Ági tudsz ajánlani ebyes eladót? A Lesly lemezeket honnan lehet beszerezni?

      Törlés
    3. http://www.ebay.it/sch/bundlemonster/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=
      Lesly necces mert orosz...

      Törlés
    4. Köszi! :))
      Viszont ezt találtam:
      http://www.hypnoticpolish.com/collections/lesly-stamping-plates

      Törlés
    5. FUUUU nagyon bolond vagyok,láttam és teljesen kiement a fejemből.de köszi a linket már ki is egészítettem a bejegyzést :)

      Törlés
    6. :D Én minden marhaságot észreveszek, azt is ami nem nekem kell... :D

      Törlés
  4. A Zoya lakkok nagyon tetszenek, főleg az első, az India :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az India nekem szerelem volt első látásra..... :) de szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Hű, az India gyönyörűűű! :)
    Azonban főleg a nyomdalemezek fölött időztem :)
    A MoYou lemezek közül a Pro és az Artist lemezek a kedvenceim, a Lesley palettákat sokat nézegettem Instagramon is, de nem valószínű, hogy hozzájutok :)
    A Sun Kissed lemezek nagyon tetszenek, de valószínűleg csak tavasszal szerzem be őket, mert mostanában úgysem használnám ezeket a mintákat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az India valóban csodálatos.
      A Lesly a Hypnoticpolish oldalon elérhetőek,teljesen kiment a fejemből :D

      Törlés
  6. Szép kis lista :) Az őszi Zoya lakkokból tudnék válogatni. A Cici&Sisi paletta nekem is kell, BM új kollekciója úton van már. A Lesly lemezek is tetszenek, de az oroszoktól nem egyszerű a rendelés. Moyou paletta már pár darab a kosárban van, ma véglegesítem a rendelést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne is mondd,szerintem egy csomót kihagytam :D
      kiegészítettem a bejegyzést a Lesly miatt.
      BM-et lassan megrendelem én is,majd összevonom a két kollekciót :D
      a Moyou-val bajban vagyok,minden héten van új...nem bírom követni :D

      Törlés
  7. Ejha, ambíciózus kis lista lett! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!