2014. szeptember 7., vasárnap

P2-010 Adorable és Kiko 501-Pink iguana



Sziasztok



Mára egy pink manikűrt választottam.
A Kiko 501-es lakkja a Pink iguana, nagyon szép krémes pink,enyhe mikrócsillámokkal.Már egy rétegben is fed, nekem nagyon tetszik a színe.
Emellé választottam egy sand lakkot,ez pedig a P2 Adorable lakkja.
Bátran állíthatom,hogy az egyik legszebb sand lakk a készletemben.
Gyorsan szárad, már egy rétegben is szépen fed,viszont  a megszokás miatt felkentem egy második réteget.
Talán a legjobb ebben a sand lakkban,hogy kicsit nagyobb glittereket is tartalmaz,így még inkább hangsúlyozza a lakk szépségét.







Nyomdáztam a CICI palettával,egy pink rózsás mintát választottam.Talán ez a minta too much erre a manikűrre,kedvelem az ilyen mintákat,de elnyomva éreztem a Kiko-t.







Összességében kéne nekünk Magyarországra P2,imádom a lakkjaikat,a színek szépek,olcsók és tartósak is egyben,a Kiko nekem must have darab volt a színe miatt.
Én elég nagy pink lakk imádó vagyok,viszont nem minden árnyalata tetszik magamon.Ez a manikűr nekem nyomdázva kicsit sok volt,viszont simán teljesen megállja a helyét.



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko 501-Pink iguana 2 rétegben
P2-010 Adorable 2 rétegben
Cici and Sisi 03
Konad pink nyomdázólakk
Kiko top coat






kedvenc pink lakkod? :)

26 megjegyzés :

  1. Jaj, de gyönyörűek együtt, főlg nyomdázva :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, tényleg lehetne itthon is Kiko és P2! Mindkettőre rögtön lecsapnék!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D remélem előbb-utóbb lesznek ezek a márkák itt is

      Törlés
  3. Szerintem nyomdázva is nagyon szép lett. Tényleg jó színe van. Én a P2 mellett a Kikot is sajnálom, hogy nincs itthon.

    VálaszTörlés
  4. aaa gyönyörű :))) P2-t magyarországra!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű mindkettő! :)
    Tökéletesen egyetértek Veled, kell nekünk itthonra Kiko és P2 :D
    (nagyon tetszik a minta is, alig várom, hogy megérkezzenek a Cici&Sisi lemezeim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Khmm, mindkét Jumbo Set-et :D

      Törlés
    2. oh honnan rendelted? a pink nekem is kéne,már gondolkozom,a beszerzésén:)

      Törlés
  6. Te jó ég! Mindkét lakk csodás! Tökéletes a minta is hozzá! Most irigyellek ezért a két lakkért.:D

    VálaszTörlés
  7. Szuperek így együtt, simán és nyomdázva is! :))

    VálaszTörlés
  8. Kevésbé élénk nyomdázva, nekem tetszik, meg a pink alap is. A homoklakkot én felkenném 10 körömre is, csodaszép :)

    VálaszTörlés
  9. gyönyörű mani, olyan kis csajos :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!