2014. szeptember 24., szerda

Virágos manikűr



Sziasztok



Általában a virágos mintákat kedvelem a legjobban,ha körömdíszítésről van szó.
Ezt a manikűrt régebben késztettem,de csak most jutott eszembe,hogy még nem írtam róla,viszont nem szerettem volna,hogy feledésbe merül.

Szóval az alapszín fehér,erre kerültek a színes virágokat,amiket körbefestettem fekete díszítőlakkal.
Egy szép keretben vannak a színes virágok,a párom szerint elég gyászos lett,nekem viszont nagyon tetszik.








Nem tudom mennyire kedvelitek,az ilyen körbefestett mintákat,akár egyszínű lakkokról legyen szó,mindenesetre nekem tetszik,egy mintázás van körvefestve színnel :)



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Sinfulcolors-Snow me white
Gals Ga 36 nyomdapletta
Színes lakkok
Fekete díszítőlakk
Konad fekete nyomdázólakk
Kiko top coat





like or not?





28 megjegyzés :

  1. nekem tetszik, bár lehet, hogy keretnek valami világosabb, vidámabb színt választottam volna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valóban,gondoltam erre,amikor elkezdtem a feketével dolgozni. :)

      Törlés
  2. A fekete keret nekem is fura elsőre, de ettől függetlenül nagyon szép, kicsit más :)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez minden lett csak gyászos nem (: Szerintem irtó klasszul néz ki - még ha annyira nem is kedvelem a virágmintát. Ez a fekete kontúr kifejezetten jó ötlet. (:

    VálaszTörlés
  4. Jól néz ki! Szuper ötlet ez a keret, bár egyetértek az előttem szólóval, hogy egy vidámabb színnel kevésbé lenne gyászos.
    Viszont minden elismerésem a türelmedért, nekem ennyit már nem lenne kedvem pepecselni egy manikűrrel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak a páromnak volt gyászos nem nekem :D
      nekem így is tetszik,kicsit dark stílus,de majd legközelebb belecsempészek még egy kis színt :)
      én szeretek bonyolultabb manikba belemerülni,nem vagyok a türelem embere,de ehhez mégis van kedvem és persze türelmem. csak időm lenne több...

      Törlés
  5. Nekem is nagyon tetszik! Nem minden napi... :))

    VálaszTörlés
  6. Kicsit olyan üvegablak-hatású :) Szép, tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Hűűű :) Csodálatos lett :) Remélem egyszer én is így fogok nyomdázni mint te :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű ezzel a kerettel a manikűröd! <3

    VálaszTörlés
  9. Szerintem sem gyászos, hiszen a virágok színesek. Én amikor megláttam csak ámultam, annyira csodálatos lett!! Pedig legtöbbször nekem nem tetszik az ilyen keret, de ennek a mintának jól áll, így tökéletes. A fekete azért illik hozzá, mert a virágok körvonala is az. (-:

    VálaszTörlés
  10. Hát ez gyönyörű lett!! *-* <3

    VálaszTörlés
  11. Szerintem sem gyászos, nagyon jó lett! :))

    VálaszTörlés
  12. ez elképesztően, iszonyatosan jóóóóóó!!!!!!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon nagyon tetszik! Keret nélkül valószínűleg nem tetszene ennyire, úgyhogy az nagyon feldobja!

    VálaszTörlés
  14. Nekem bejön ezzel a fekete kerettel!:)
    Szerintem egyáltalán nem gyászos! :D
    Gyönyörű mani,mint mindig!

    VálaszTörlés
  15. hű ez nagyon gyönyörű. *-* ez lett a kedvencem tőled. :)

    VálaszTörlés
  16. Ebbe most szerelmes lettem... *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!