2014. szeptember 23., kedd

Zoya-Salior és Lovely-Baltic sand nr 9


Sziasztok



Egy csodás kék manikűrt hoztam mára.
A Zoya-Salior lakkot még kedvezményesen vettem,a Chasmere kollekcióban jelent meg.
Imádom ezt a kék árnyalatot,tengerészkék,annak ellenére,hogy nem vagyok nagy kék rajongó.
Már egy rétegben is fed,és két rétegben használtam,száradása gyors.
A másik választott lakkom a Lovely Baltic sand Nr9 lakkja,ez egy világosabb kék homoklakk.
ezt 3 rétegben kentem fel,két rétegnél átlászott a körömvégem.






Erre  a Pet'la Seven sins palettával nyomdáztam,imádom,a mintákat is.
A cukorkás minta pont jó a Salior lakkra,főleg ha színes.






Nagyon tetszik a Salior,annak ellenére,hogy más márkában olcsóbban lehet ilyen lakkot venni.Teljes áron nem biztos,hogy megvettem volna.
A Lovely Baltic sand is tökéletes választás volt,csodás a színe,egyszerűen imádom.



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Salior 2 rétegben
Lovely Baltic sand nr9 3 rétegben
Színes lakkok
Kiko top coat



kedveled a kék lakkokat?
ez a manikűr nyomdázva vagy simán tetszik??




22 megjegyzés :

  1. Gyönyörű ez a mani. :) Ez a Lovely lakk van akin tetszik, van akin nem. Rajtad csodásan mutat.
    Nekem nyomda nélkül jobban bejön, kár eltakarni ezt a csodás színt. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      eleinte én is így voltam,de megvettem amikor hazalátogattam.Üvegben tetszett,de aztán kételkedtem magamon milyen lesz.
      de végülis nagyon tetszik,nem bántam meg,hogy megvettem :)

      Törlés
  2. nagyon szép lett :) mint minden manikűröd :) én nem tudom, minta nélkül is tetszik, de mintával... :D a lovely nekem is megvan :) nagyon szépek a körmeid :)

    VálaszTörlés
  3. De jópofa ezzel a színes cukorkamintával! A Lovely meg a kedvenc homoklakkom színben és minőségben is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik.
      a Lovely jó választás volt,vettem még másik homoklakkokat ,remélem mind ilyen szép lesz.

      Törlés
  4. Tetszett nymda nélkül is (mostanában kezdem megkedvelni a kék színt körmökön), de azért nyomdázva vidámabb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      néha rám is rámjön,hogy most kék lakkot kenek fel....érdekes,de valahol nem is bánom.

      Törlés
  5. Simán nagyon szép, nyomdával már túl csicsás :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon cuki nyomdával :) Szép lakkok !!

    VálaszTörlés
  7. Szép mind kettő lakk, a Zoya szinte olyan,mint a most megjelent China Glaze One Track Mind.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szinte....ez elég sötét kék,a Cg szerintem egy fokkal világosabb.legalábbis a promóképeken nekem ez jött le :)

      Törlés
  8. Ez most nekem is jobban tetszik nyomda nélkül, csodás az a sötétkék! (-: A nyomdázás is nagyon szép, csak háttérbe szorítja a kék színt.
    A Lovely homoklakkok a kedvenceim, megvan az egész kollekció. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne....de jó neked. én a piros és kék sand,meg két Rio van meg nekem....

      Törlés
  9. Hú de klassz ez a kék párosítás. Mostanában a teal-en kívül nem sok minden tetszett. Nekem most nyomdázás nélkül jön be. Ezt szívesen hordanám... :))

    VálaszTörlés
  10. Ó, Sailor! Nagyon-nagyon szép! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!