2014. október 6., hétfő

Bundle Monster-Sun kissed


Sziasztok


Bundle monster nem is olyan rég,megjelent Sun kissed kollekciót kaptam kézhez.
Rendelés előtt elég sokat hezitáltam a kollekció a nyarat megidéző tengeri,illetve ehhez kapcsolodó mintákat tartalmaz,amit ősszel nem igazán lehet kihasználni.
Végülis beadtam a derekam,nem bántam meg,nagyon szuper minták vannak,szinte mindegyik paletta tetszik,enni nem kér,szóval elférnek a többi lemezek mellett.
Egy kis csomagban érkezett meg- ebay-ről rendeltem- kb. 2 hét alatt.
10 palettát kapunk,postával együtt 13 euro volt a készlet,sok vagy kevés ez realatív.







Tegnap este összedobtam egy manikűrt.
A hullámokat választottam és egy világítótornyot.
Az egész egy színátenetre került,amit természetesen a nail art stamping decallal készítettem el.
3 általam választott lakk,3 Kiko,a Denim lakkal készültek a hullámok,a színátmenet fehér alapra került,majd a színek Verde nebbia marina és Azzurro pastello.











Összességében elsőre nagyon tetszik ez a kollekció,a manikűr is tetszik.





Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Sinfulcolors-Snow me white
Kiko :386 Azzurro pastello,344 Verde nebbia mrina, Denim 465 British jeans
Bundle monster: Bm-506 és Bm-504 nyomdapaletták
Konad fehér lakk
Sminkszivacs
Kiko top coat





neked tetszik ez a készlet?



22 megjegyzés :

  1. "Tegnap este összedobtam egy manikűrt."
    Aha, aztán lejjebb görgetek. :DDD
    Ez már majdnem festmény :) Nagyon szép!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      nem kellett hozzá olyan sok idő,mint gondolok.A rutin és az évek :D

      Törlés
  2. Nagyon, nagyon szép. Elég nyárias manikűr, nyaraláshoz simán el tudnám képzelni. Sajnos az még elég távolinak tűnik... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos...a Bundle monster Hawaii cég-de jó nekik :) én imádom a nyarat,ami az idén kimaradt...

      Törlés
  3. :D Egyetértek,majdnem festmény! Elájulok rögtön, ez olyan gyönyörűűűű Ági!
    1,3 euro egy lemez, nálunk, van hogy a sima konad lemezt is 1500.-ért árulják, és szerintem már nem olyan trendik a minták rajta. Ebbe is van egy csomó elvont minta, ami nem is évszak függő. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de drága vagy,köszönöm :)
      szerencsére vannak benne egyéb minták is,igazad van. Amúgy én nem unom ezeket a nyárias manikat,sőt....

      Törlés
  4. Nagyon jó lett ez a manikűr! Én is megrendeltem ezeket a lemezeket, mert jó kis mintákat tartalmaz.

    VálaszTörlés
  5. Már Instagramon is csak bámultam, hogy úristen, ezt Te körömlakkal alkottad? Hihetetlen, ez tényleg egy mini festmény, csodás lett! :)
    Nálam is fent van a kívánságlistán ez a kollekció, de majd csak tavasszal rendelem meg, alig használnám ősszel-télen. Rendelek addig majd más Bundle Monster kollekciót, mert van még ami tetszik, tekintettel arra, hogy szuperek a lemezeik ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      elvileg lesz megint új,ha nem sietsz várd meg,lehet tetszeni fog...a bundle monster create your own 2014...nekem a tavalyi megvan,nagyon szuperek :)

      Törlés
  6. Nagyon-nagyon szép. (-: Én is délután az instán már megcsodáltam, de nem tudok betelni vele. Mondjuk nekem jó így ősszel is ez a minta. (-:

    VálaszTörlés
  7. Szuperek a lemezek! Tényleg inkább nyárias,de van rajta azért más minta is ami máskor is használható!
    A manikűr pedig leírhatatlanul gyönyörű lett! :D

    VálaszTörlés
  8. Jaj ezek is nagyon jók lettek (: Kár hogy denevéres paletta nincsen :D Én már egy olyanra vágynék :D

    VálaszTörlés
  9. A vitorláshal és a bohóchal a kedvencem, nagyon jópofák ezek a lemezek :-) Már várom az éjszakai horrorverziót :-D

    VálaszTörlés
  10. Ez is nagyom fain. :) Eszembe nem jutnának ilyen kompozíciók. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!