2014. október 28., kedd

Catrice-Peacocktail


Sziasztok


Elég régen írtam már a Catrice-ról,tegnap viszont ráakadtam az utolsó Feathered Fall,kollekcióból megmaradt lakkra.
Kedvelem a Catrice-t,viszont nálunk elég nehézen megtalálható ez a márka.A közelemben nem igazán van,amit sajnálok,ha Milánóban járok,szinte állandó jelleggel le van fosztva a pult.
Teljesen új köntösbe öltöztetve kaphatóak a lakkok,a kis kocka alak nekem tetszik,a kupak annyira nem lopta be magát a szívembe.
Az utolsó lakk amit magaménak tudhatok a Peacocktail,már a boltban is teljesen magával ragadott.
Ez egy fekete alapszínű duochrome lakk,én ilyennek írnám le,valójában a duchrome hatás csak fényben érvényesül,ha forgatom a lámpa alatt a kezem,akkor lehet észrevenni a lilás zöldes arcát.
Első rétegben csúfos volt a fedése,viszont a második réteg már tökéletesen befedte a körmöm.
A száradása nagyon jó,sajnos az ecsete sem az igazi,nekem elég sokat vett fel,szinte már csöpögött a lakk.








A gyűrűsujjamra nyomdáztam,szerintem bőven elég egy minta az ilyne lakkra.Olyan szép önmagában,hogy kár lenne minden ujjat eltakarni.





Összességében nagyon tetszik ez a lakk,már bánom,hogy nem előbb vadásztam le a kollekció többi darabját.A lakk átszámítva 900ft volt,szerintem minden fillért megért


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Catrice-Peacocktail 2 rétegben
Pueen19
Konad fehér nyomdázólakk
Kiko Top coat





tetszik ez a manikűr illetve  a szín?



24 megjegyzés :

  1. nagyon szép ez a lakk :) egyetértek veled abban, hogy felesleges minden körömre a minta, túl szép a lakk, hogy eltakard :) én is szoktam így lenni 1-1 lakkal, viszont van olyan ami minta nélkül annyira nem, mint a mostani is :) tetszik teszik, de mintával az igazi :D

    VálaszTörlés
  2. OMG! *.* Ez egyszerűen csodás!

    VálaszTörlés
  3. Én még ilyen szépet életemben nem láttam *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh,örülök,hogy neked is ennyire tetszik :)

      Törlés
  4. gyönyörű ez a lakk Oo ez a kollekció lehetne mo.-n is *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      nem mondod,hogy otthon ez nincs??????

      Törlés
    2. hát lehet hogy figyelmetlen voltam, de nekem nem rémlik :D vagy csak elbambultam/üvegben nem volt ilyen izgi.

      Törlés
  5. Ááá, ez gyönyörű!! Nem vagyok oda a Catrice lakkokért, de ezt lehet, hogy megveszem, ha ráakadok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem mostanában kicsit más lett a Catrice.Elég jó színvonalban fejlődnek!!!

      Törlés
  6. Biztos egyedül leszek a véleményemmel, de nekem botrányosan nem tartósak a Catrice lakkok, úgyhogy leszoktam róluk. Pedig tetszik az ecset is, az üveg is meg a színeik is. Mondjuk ez a sötét annyira nem az én ízlésem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van ami nekem is gyengébb.Bízom benne,hogy ezek az újabb fajta lakkok tovább bírják azért.

      Törlés
  7. Hú de szép ez a lakk, pedig üvegben olyan semmilyennek tűnt. Nahát.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég néhéz lefotózni üvegben ezt a lakkot,szerintem nem is sikerült nagyon.
      Felkenve teljesen másképpen hat,szerintem van benne valami plusz.

      Törlés
  8. A csuda vigye el, kár, hogy nem láttam ezt a bejegyzést előbb!
    Az imént voltam egy ausztriai DM-ben, nagyon le volt fosztva a Catrice állvány, ebből volt egy darab, de siettem, az üvegben pedig olyan semmilyennek tűnt...
    No ha esetleg holnap még eljutok oda, akkor megveszem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még nincs veszve semmi :)
      2 hete én láttam teljes pultot,csodálom,hogy maradt belőle egy darab tegnap :D Én már ugy vagyok,amikor tehetem megveszem ami tetszik,mert utána tuti megbánom.Főleg,ha nem olyan nagy összegől van szó.

      Törlés
  9. Nagyon szép eza lakk! Általában nem kedvenceim a duochrome lakkok, de ez kivételt képez úgy tűnik. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) szerintem ebben van valami plusz...

      Törlés
  10. Nagyon jó kis szín, nekem is tetszik.

    VálaszTörlés
  11. A fene egye meg, azt hittem ,hogy ez egy egyszerű grafitszörke, pedig nem. Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!