2014. október 29., szerda

Colour Alike-535 (h)

Sziasztok



Üvegben nem igazán volt rám hatással ez a lakk,a párja a sima 535 amiről itt írtam,csodás duochrome,ez nagyon tetszik.Meggyőződésem,hogy sok duochrome lakknak nem áll jól a holo hatás,nos ez a képlet ebben az eseteben megdőlt.
Ez a lakk fantasztikusan csodálatosan szép,olyan szerencsém volt,hogy hétvégén amikor felkentem hét ágra sütött a nap,és így sikerült elkapnom.
A lakk 2 rétegben fed,a bubblegum illata kevésbé érződik,viszont iszonyat gyorsan szárad.
Amikor a nap felé tartottam a kezem,leesett az állam,nagyon tetszik a holó hatása,és az,hogy átjön a duochrome hatása is.





Legutóbbi Bornprettystore rendelésem alkalmával szinte csak nail vinyl-t várároltam.Hajtott a kíváncsiság,hogy milyen lehet,a véleményem megoszló.
Erre a lakkra próbáltam ki az egyik vinyl-t. Két kísérletem kubarcba fullat még pár héttel ezelőtt,itt viszont már kisebb sikerrel jártam.
A kis illetve a gyűrűsujjamra úgy helyeztem fel ,hogy 2x a kézfejemre ragasztottam a felhelyezés előtt,a többi ujjamra egyből a manikűrre ragasztottam.A kézfejes megoldás nem igazán működik,nem lesz olyan szép a minta,mintha egyből a manikűrre raknám.






Őszintén nem biztos,hogy újra megvenném ezeket vinyleket,tetszik-testzik de nem minden esetben akar működni.
Nagyon óvatosan húztam le,így is féltem,hogy felszedi a manikűrt-ez az előzőekben már megesett-részemről ennyit nem ér a vesződés vele.
Ha gondoljátok,hogy kipróbáljátok itt megtaláljátok, BBB10 kóddal kaptok rá 10% kedvezményt.




Felhasznált lakkok és kellékek



Nfu-oh-Aqua base
Colour Alike-535 (h) két rétegben
Bornprettystore vinyl
Kiko top coat





próbáltad már az ilyen matricákat?



11 megjegyzés :

  1. különleges , szép lakk :)
    A manikűr nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, kár elfedni, bár jól néz ki fehérrel kombinálva is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valóban. De már érett a bejegyzés a matricáról :D

      Törlés
  3. ez a lakk gyönyörű *.* megkérdezhetem, h kb. mennyibe kerül egy ilyen? (nem nagyon értek a témához...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. itt az oldalon megtudod nézni :)
      http://colouralike.com/
      örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Wow, nagyon szép ez a lakk! Annak ellenére, hogy elég barna, szerintem simán hordanám! :)

    VálaszTörlés
  5. Szépséges ez a lakk, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a lakk! A fehérrel is jó, bár én sajnálnám eltakarni vele. (-: Matricám van, kaptam az Opi szetthez, de nem próbáltam még ki, én is attól tartok, felszedi a alatta lévő lakkot..

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű az alapszín, bár én ennyire nem takartam volna el a fehér lakkal :)

    VálaszTörlés
  8. A barna arca nem tetszik ennek a lakknak, de a pinkes-lilás igen, és az, hogy holo, csudaszép. A matricákat én is megvettem, kicsit nehézkes volt éles kontúrokat elérni vele,de szeretem. Jó lett ez a mani velük.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!