2014. október 10., péntek

Colour Alike-537 és 537(h)

Sziasztok


Ismét két csodás lakkot hoztam a Colour Alike őszi kollekciójából.
Talán ez a páros volt az,ami engem annyira üvegben nem fogott meg,felkenve viszont teljesen magukkal ragadtak.
Az 537 duochorme egy csodálatosan szép zöldes lakk,a kezem a fényben forgatva megmutatta a barna oldalát.
Nekem erről a lakkról az jutott eszembe,amikor egy erdőben sétálunk,itt-ott még zöldesen látszanak a fatörzsek,majd a földön megpillantjuk a barna leveleket.

2 rétegben fed a lakk,száradása gyors.







A lakk felkenve csíkos marad,ezt a fedőlakk sajnos jobban kihozta,de nem zavaró.Legalábbis engem nem zavart :)


A másik verzió a 537(h) ugyanez a szín holo változatban,ez talán ami egy fokkal jobban tetszik.
Itt jobban érvényesül a barna beütése,rengeteg képet készítettem,mégsem tudtam visszaadni azt,amit élőben láttam.















Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Colour Alike- 537 és 537(h) két rétegben
Konad fehér lakk
Sugar bubbles-Sb018 paletta
Kiko top coat




neked melyik tetszik?






13 megjegyzés :

  1. Gyönyörű mind a kettő! Szeretem az ilyen különleges árnyalatokat :) :)

    VálaszTörlés
  2. Az olajzöld árnyalatokat nem kedvelem, a ruhatáramból is menesztettem. Az első apró mintácska nagyon tetszik a körmödön!

    VálaszTörlés
  3. Bársonyos színe van, szép a nyomdával. Nem egy hasonló színre mondtad nemrég, hogy nem tetszik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://mdolla1981.blogspot.it/2014/07/dance-legend-wazowski.html ha erre gondoltál,tökre más színe van a lakknak :)

      Törlés
    2. Az jó, ha más, legalább neked bejön :) Most visszanéztem, tényleg van különbség, meg élőben biztos jobban is látszik az eltérés.

      Törlés
  4. Érdekes színek, nem jön szembe az utcán :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem ezek annyira nem.. Azt hiszem, számomra úgy tetszene jobban, ha minden ujjadon nyomdáznál rá. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet. viszont élőben nekem nagyon nem jöttek be a nyomdázások erre a lakkra. szerintem elvesztek a minták.
      képeken még csak-csak látszik,viszont pont ez az a típusú lakk,amire nem kell minta.

      Törlés
  6. Na ezek azok a színek amire nem lehet azt mondani tucat szín. :D
    Szeretem ezeket az érdekesebb,különlegesebb lakkokat.
    Mindkettő bejön nekem!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!