2014. október 23., csütörtök

ColourAlike-535


Sziasztok


Ez a Colouralike lakk már szerepelt ITT,viszont mindenképp szerettem volna megmutatni,nyomdázás nélkül.

Az 535-ös számot kapta,az idei év őszi kollekció darabja.Nos,duochrome lakk lévén,szerintem egyik legszebb ebben a kollekcióban,van egy holo társa is,amit még nem próbáltam ki.Viszont ez a lakk fenséges,nekem nagyon tetszik a színjátéka,fedése pazar,száradása gyors.
Egyszóval : tökéletes.







A lakk 3,50 euroba kerül,szerintem jó árban kapható.Érdemes körbenézni az oldalon :)




neked tetszik ez a lakk?


8 megjegyzés :

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!