2014. október 5., vasárnap

Én és a Yankee candle



Sziasztok


Ma rendhagyó bejegyzés lesz,aminek semmi köze a lakkokhoz,első de nem utolsó ilyen poszt.
Nagyon de nagyon régóta megfogalmazodótt benne,hogy nekem is kell Yankee gyertya,nem azért mert oly sokan istenítik,egyszerűen szerettem volna a lakásba olyan illatosítót,amit valóban működik.
Hazautazásomkor tervben is volt a beszerzése,majd teljesen kiment a fejemből,olyan szinten magukba szippantottak az otthoni dolgok,és itt eszméltem fel,hogy a gyertyáááák.

Aztán egyik nap írtam Katynak,nagyon gyorsan válaszolt az általam felett kérdésekre,nagyon kedves Katy,örök hálám a segítségért.
Osztottunk -szoroztunk,aztán leadtam a rendelésem,az egyik angol oldalon szereztem be pár tart-ot.Ezek még nem érkeztek meg,majd lesz róla bejegyzés.
Azt megállapítottuk Katy-val,hogy nem egyszerű a beszerzése a teamécsesnek,vagyis igen,de marha drága.Az angol oldalon kinéztem egy elektromos párologtatót,mindenképp szerettem volna megrendelni,de 25 font felett a posta már 9,99 font és nem tudtam volna már tart-okat venni.
Végül úgy döntöttem párologtatóm van,inkább veszek tart-okat.
Másnap vettem teamécseseket,borzalmas drágán,és nem hagyott nyugodni,hogy kell nekem az az elektromos párologtató.
Aztán ráakadtam egy olasz oldalra,ahol pont akciós volt,és gyorsan megrendeltem.Szerencsére rá két napra megkaptam a párologtatót,azóta már az ára sem akciós,szóval külön öröm ez nekem.
A párologtató egy extrán becsomagolt dobozban érkezett,futár hozta,az átvétel után pár percre már éreztem egy olyan szuper kellemes illatot a levegőben.
A kibontás után ez fogadott.


leirás a párologtatóról



A párologtató nagyon tetszik,két részből áll.Szerencsére eu-s csatlakozó van hozzá,ez is egy nagyon fontos szempont,olaszban L hálozati csatlakozó van,ennek ellenére tudom simán használni.
A tálka amibe a tart-ot teszem,elég nagy,sokkal nagyob mint a sima párologtatóm,egyszerűen leemelhető,így a melegítés után, a hűtőbe rakva könnyedén kiszedhető az elhasznált viasz.
Bedugva egy piros fény világít,amúgy semmi világítás nincs benne-van olyan melegítő amiben plusz lámpa van a hangulatvilágítás miatt.



Ajándékba kaptam egy tart-ot,ennek az illata volt érezhető a dobozon keresztül is.Az illat nagyon tetszik,Black cherry amit a mai nap folyamán ki is próbáltam.









Egy alulumíniumon melegítettem fel a tart-ot,olvastam,hogy szuper módja a tart egyszerűbb és gyorsabb eltávolításának.És valóban,tökéletesen működik.






Nagyon szuper illat volt a lakásban,ma kirándulni voltunk és bekapcsolva hagytam a melegítőt,hazaérve mesés illat fogadott.Imádom a cseresznye illatát,ezt a tart-ot nekem találták ki.

Alig várom,hogy megérkezzen a rendelésem,és kipróbáljak másik illatokat is.




van Yankee gyertyád?
kedvenc illatod?




10 megjegyzés :

  1. Jól hangzik, ez az illat isteni lehet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj nagyon finom. kellemesen édes,szerencsére nem tömény :)

      Törlés
  2. Azta, ez nagyon praktikus dolog, eddig nem hallottam ilyen párologtatókról :)
    Egyébként ez egy hatalmas darab :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valóban nem kicsi darab,pár youtube videóban láttam,hogy ezek a párologtatók jó mélyek,szerintem elég praktikusak is.
      Amúgy az illatgyertya.hu oldalon is van egy nagyon szép darab: http://illatgyertya.hu/gold_and_pearl_crackle_elektromos_tart_melegito_1587?keyword=elek
      Szerintem érdemes egy ilyet beszerezni-persze attól is függ,az ember mennyit használja- simán visszahozza az árát-ezt kiveséztük Katyval :)

      Törlés
  3. Úgy látom, téged is beszippantott ez az őrület. Tényleg ennyire drága a sima teamécses, vagy valamit félreolvastam? Amit 50-esével dobnak az ember után pár száz Ft-ért? Párologtatóm nekem is van, de már régen használtam és ilyen tartot még nem próbáltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom,hogy őrület van :D meglátjuk mennyire lesz hatással rám :)
      amúgy valóban drága a teamécses,ok az ikeában kaphatóak annyira nem-viszont oda szökőévben egyszer jutok el-,és 10db-ot vettem 900ft-ért.Akkor döntöttem el,hogy kell az elektromos,sokkal sobban megéri az árát.
      veszek 10x ebből a tíz darabosból,ott vagyok,hogy már az elektromos ára simán kijön.
      Ha nem próbáltad,érdemes,otthon a tart-ok 450ft-ba kerülnek, egy tart 8 óráig illatozik,persze ha a felét használod el is bőven jó.
      Elsőre ez a tapasztalatom,én a felét raktam a párologtatóba,simán körbellengtea lakást az illata.Sokkal jobb mint bármelyik eddig használt illatosító,ez erre az illatra vonatkozik :)

      Törlés
  4. Melyik angol oldalon nézted ki először? Én is akarok rendelni mert nálunk a helyi "gyertyás boltban" alig kapható valami...

    Szuper ez a párologtató, valami ilyesmi nekem is jó lenne... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. innen rendeltem a tartokat :http://www.yankee.co.uk/. itt van egy csomó párologtató,itt van eu csatlakoztós is,most volt egy szuper akció,amiről lemaradtam,egy teapot elektromos párologtató és hozzá 18 tart került 29 fontba. simán megérte!!!!
      ez a másik oldal ami érdekelhet:http://www.yankeecandle.co.uk/

      Törlés
  5. Én is kedvet kaptam tőled! Azt hiszem beszerzek pár ilyet majd!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!