2014. október 24., péntek

Haul és kis műhelytitok



Sziasztok




Legutóbbi garázdálkodásom alkalmával ismét vásároltam pár lakkot.Plusz a Helmer is és a matrica is megérkezett...Na de ezekről egy kicsit később.

Kisebb történet következik,akit nem érdekel,tekerjen lejebb,vagy nézze meg a képeket :D

Hétfőn sikerült rávennem a párom,hogy menjünk be a közeli bevásárlóközpontba.Bevallom utálom ezeket a helyeket-ő még nálam is jobban-,főleg hétvégén,mivel hétfőn nem dolgozok,szerencsém van,hogy nem kell attól tartanom,miközben a lakkokat nézegetem pár lány oldalba vág.
Mielőtt bejutok az általam preferált boltba,közben megiszunk egy kávét vagy nézegetünk más üzleteket,viszont tűkön ülve izgek-mozgok,hogy a kezem közt tartsam az új lakkjaim.
Az első bolt egy ruhás bolt-Ovs a neve- ahol van Essence pult is,szemügyre vettem a Karis kollekciót ami ki volt rakva.Bevallom a szett előtt álldogáltam egy kicsit,3 lakk nagyon szépen mutat a dobozban,de 1500ft-ot sajnálok értük,így visszatettem őket.A zöld fedőlakk is nagyon szép,viszont úgy érzem,tudok nélküle élni.
Aztán célba vettem a Sinfulcolors állványt,ahol vásároltam pár szépséget.
A következő bolt egy cipős bolt,ahol ismét van Sinfulcolors állvány,itt már feladta a dolgot a párom,és egyedül nézelődtem.Nem igazán kedvelem,hogy a nyakamban liheg,meg mondogatja ilyen színed van ezer,a véleményre nem is vagyok kíváncsi,szóval jobb az ilyet egyedül intézni.
A boltban az állvány jobb és szebb mint az Ovs-ben,sokkal rendezettebb a dolog.Gyorsan akartam végezni,így pont azt a színt kaptam le legelőször,amit legutóbb otthagytam (endless blue), és a héten azért imádkoztam,hogy az enyém legyen az egyetlen darab,amiről lemondtam.Szerencsém volt !
Aztán ráakadtam arra a lakkra amire álmomban sem gondoltam volna :a Curry up,erről már tettem említést  ITT,majdnem leültem amikor megláttam.Általában nem igazán emlékszek a lakkok neveire-sokszor van az,hogy megveszek olyat ami már megvan-,néha telefonon keresztül rákeresek egy-egy lakkra,de most erre nem volt lehetőségem,egyszer csak leesett a tantusz és rájöttem,ő én nagyon akarom.
Az állvány tetején volt egy akciós tábla,miszerint 3 plusz 1 akció van,amit egy hete már megnéztem magamnak.Akkor az eladó lány nem volt nagyon segítőkész (ejnyebejnye),mert szerinte nem lehet megnézni a lakkok alján a neveket,szóval gondoltam most teszek egy próbát hátha.Sikerült megnézni a lakkokat,egy olyat választottam ami igaz félig megvan,viszont a másik két szín nem volt.
Egy kis szütyőben van a 4 lakk,szerintem kicsit bóvli hatása van a műanyagnak.4 színben volt a készlet,itt már csak zöld és a piros volt,én a pirost vettem meg.
A Sinfulcolors lakkokat összevontam-olyan is van a képen,amit még múlt héten vásároltam-,mert nem emlékszem pontosan melyik lakkot melyik boltban vettem,közben rájöttem,hogy egy lakk lemaradt a képről. :D






Thimleberry egy pinkes árnyalat,kíváncsi vagyok a  fedésére.
Sugar sugar megvan régóta,tökéletes Karácsonyi piros shimmer
Gogo girl volt az,amit szerettem volna régóta de nem volt,állítólag ez a tökéletes piros a Sinfulcolors-ban.Kíváncsivá tett
Ruby ruby pirosba hajló narancs




Easy going  nagyon érdekes ez a szín,azt hittem a boltban,hogy fehér.Aztán az autóban láttam,hogy nagyon halvány rózsaszín.Már most érdekel milyen lesz felkenve.
Daisy daze  pasztel halvány sárga 0_0
Starfish jalvány rózsaszín
Anchors away Narancssárga.Egyik kedvencem azok közül,amiket megvettem.Árnyékban sajt színe van :D
Curry up Guacamole zöld,imádom
Blue crushin kékeszöld






Rich in heart ez a lakk nekem megvolt,viszont most újra megvásároltam.Sötét vampy piros,néha mahagóni színe van.Nagyon szép!!!
Inkwell ez a lakk is nagyon cseles,azt hittem fekete,majd hogy barna.Nagyon érdekes és különleges szín,kíváncsi vagyok milyen felkenve.
Endless blue Kobaltkék
This is it egy shimmer arany
Hot chili-ről már írtam




Lively in lilac egy lilás fedőlakk ezernyi csillámmal
Queen of beauty egy szürke csillámos fedőlakk
Nail junkie ennek a lakknak kétfajta változata van,ami már 3 rétegben fed,vagy csak fedőlakként.vajon ez melyik lehet?
All about you arany csillámos fedőlakk
Frenzy lila fedőlakk
Silver solution a silk/szatén kollekció általam nem kíván darabja :D







Utunk az Outletbe vezetett,ahol természetesen jó ruhákon kívül,remek sminktermékek is vannak.
Az Outlet arról híres-rengeteg külföldi jön vásárolni ide-hogy olcsóbban lehet hozzájutni márkás termékekhez.Persze nem az idei év kollekcióiból lehet csemegézni,pl. 2013-as termékek marha jó áron vannak,ez annak jó,aki nem követi nagyon a divatot.Legutóbb felfeledeztem,hogy van Michael Kors,egy karóra 80 euro!!!! ami normál boltban 3x áron árulnak.Karácsonykor mindenképp szeretnék itt venni valamit.
Egyértelműen a Kiko-t vettem célba,itt teljesen vaktában lövöldöztem.Olyan színeket is megvettem amik már nekem megvannak,de nem bánom,1 euro-ért vannak a lakkok kitéve.
Régebbi kollekcióban megjelent lakkok is,az újak is,illetve ha veszel 10-et 6 euro-t fizetsz akció van,rátok is gondoltam,a többit majd egy másik bejegyzésben :)




Kiko Sun show  472 Tasty grapes lila duochrome arany csillámokkal
Kiko Sun show 476 Joyful emerald
Kiko 626 zöld "mirror" lakk,nyomdázáshoz vettem
Kiko 337 Viola pervinca azt olvastam,hogy lilás-kékes lakk.
Kiko Fancy top coat 660 Viola dalia
Kiko Fancy top coat 657 Szürke top coat
Kiko 321 Tortora





Deborah lakk egy újsághoz volt egy euróért.



Tegnap a Helmer és a rendelt matrica is megérkezett hozzá.
Este nekiálltam összeszerelni egyedül a Helmert,annyira nem ördöngős dolog.



Első Helmernek fehéret választottam,bevallom a piros is nagyon tetszik-sokat hezitáltam rajta-,egyenlőre beérem ezzel,meglátjuk milyen viszonyban leszünk,ha beválik a következő piros lesz.
Mivel a sminktermékeim Alexben tárolom,nekem furcsa ez a fém kialakítás,tetszik,de kicsit idegennek érzem.
Az összeszerelés után beállítottam az asztalom mellé,ahol a manikűröket készítem,igazán pici darab,kicsit nagyobbra számítottam :D


Nagyon cuki tetszik,viszont látszik a tetejét fordítva tettem rá,így két nagy lyuk visít a Helmeren.
De nem baj,megfordítani nem akartam mert összeszerelés után nem szeretném már megbontani, ,majd meglátjátok mivel is takartam el a lyukakat.
A szobámban teljes káosz uralkodik-direkt nem rakodtam össze :D-,van egy szuper íróasztalom,ahol anno készítettem a manikűröket,majd kaptam ezt az összecsukható asztalt,aminek a méretét is lehet állítani.Én sokkal kényelmesebben tudok itt lakkozni,mint az íróasztalon.


A szobába lépve a bal sarokban van az íróasztal,amin egy mini tv van,felette van a Hi-fi,ha nem nézem a tv-t általában zenét hallgatok.Alatta sok doboz van,amiben elfelejtett lakkok vannak,ezeknek már nem volt helyük az asztalon,a mellette lévő Alex-ben a sminktermékeim vannak,felette anno egy nyomtató volt,majd ide újabb lakktömeg került.
Remélem a Helmer kis segítségemre lesz,hogy elpakoljam azokat a lakkokat amik dobozban vannak,illetve lepakoljak az Alexről.
Az íróasztalon lévő kis műanyag fiókos szekrénykékben vannak a körömdíszítős cuccok,meg a Moyou és egyéb paletták.
Felhívom a figyelmeteket a lámpára,nem sok látszik belőle,viszont nagyon szép,anno az Ikea-ban vettem komolyan 1 euroért.Nagyon szuper,igazi kincsként kezelem,a fényerősség állítható.Olyan mint egy fa,nekem nagyon tetszik.


Van egy Diy polcom,rogyásig van,egy műanyag,ami ismét teli van.



Ezen az asztalon készülnek a manikűrök,a lámpa alá szoktam berakni a fénysátort.


A dobozokban vannak a szinte elfelejtett lakkok.Borzalmas látvány!!!
Itt óriási szelektálást fogok végezni,utálom a dobozokat....

Viasszatérve a Helmerre,vettem bele egy átlátszó csúszásgátlót amit méretre vágtam,eddig csak két fiókba csináltam meg,mert marha fáradt voltam már este.A matricázással elment egy csomó idő sajnos..




A Helmerre rendeltem ebay-ről 3 színű pillangós,elvileg falra tervezett matricákat.Ezekkel feldobtam az egészet.
Két pillangó is került a két lyukra,így szerencsére nem kell megbontanom az egészet.
Még lógok nektek pár képpel,amit majd pótolni fogok,két fiók teli van,de a fáradtság győzött tegnap este,így nem tudom megmutatni a szobát a bepakolás után,illetve a többi fiókba még nem sikerült bepakolnom.

matricák
 És  a kész Helmer :)



van Helmered?



32 megjegyzés :

  1. Teljesen kész vagyok a kis lakkos szentélyedtől! Ez nagyon profi!!! Nagyon tetszik ahogy kidekoráltad az új tárolódat, praktikus és szép, no és ez a rengeteg lakk.... csak ámulok! :-o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Valószínüleg az Alexra is kerül majd matrica.Szeretem a színeket,a szoba elég fehér,kell bele némi szín.A falakat zöldre akartam festeni,ebbe a párom már nem ment bele :D Sajnos.
      Valóban nagyon sok lakkom van,eddig nem is hittem volna,de szerintem miután a Helmer teli lesz,leszek csak igazán elképedve :) Az ember csak vásárol-én legalábbis így vagyok- aztán akkor jössz rá mennyi az annyi,amikor rendet raksz.Ezért szeretek a lakkos szobában káoszban lenni,igazi struccpolitika :D

      Törlés
  2. nagyon jó kis bejegyzés lett :) mennyi szépséges lakk :) és nagyon jó lett a Helmer a lepkékkel :D tetszik nagyon, feldobja :D van ám, piros :P :D és az a szoba *-* remélem egyszer nekem is lesz egy külön is kuckóm a lakkjaimnak *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Azért Te is rásegítettél,hogy megvegyem a Helmert :)
      Piros kell mindenképp,szerintem idén ősszel/télen nagy kedvencem lesz :) :)

      Törlés
  3. gyönyörű lakkokat vettél :)
    Körömlakk mennyország :D Nagyon tetszik a szobád és azok a pillangók a Helmeren nagyon cukik :)
    Nagyon jó lett ez a bejegyzés :) Imádom :D
    Én cipős dobozban tartom őket , de karácsonyra szeretnék egy kis szekrényt amibe beleférnek majd a lakkjaim. A körmös dolgaimat egy nagy ládában tartom , ahol szépen elférnek .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      anno én is doboztban tároltam a lakkjaim,majd az Alexba költöztek majd onnan ki...Ahogy növekszik a készleted,úgy kell nekik nagyobb hely...:)
      Remélem sikerül majd megkapnod amit kinéztél,mindenképp írj majd róla :)

      Törlés
  4. Úristen mennyi lakk! :) Szerintem egy hétig ki sem jönnék. Nagyon klassz a tárolás is, szuper lehet nálad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D köszönöm. egy hét lehet kevés lenne,hogy kipróbáld a felét :D

      Törlés
  5. nagyon jó, én is szeretnék már egy ilyen kis körmös kuckót. :) mondjuk nem panaszkodom, nekem is van egy egész íróasztalom rájuk 4 fiókkal a lakkoknak és a körmös cuccaimnak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valószínű,ha az íróasztalom több fiókos lenne,nem vettem volna meg a Helmert.

      Törlés
  6. Csodaország! Elképesztő ez a lakkrengeteg! :)

    VálaszTörlés
  7. Hmm, ha beszabadulhatnék hozzád.... :D

    VálaszTörlés
  8. De irigyellek, hogy micsoda manis műhelyed van. :)) Nekem sajnos nem lesz ilyennek helye, de a lakkok két fiókban lapulnak már nálam is egy Helmerben, mert nagyon régóta az az éjjeli szekrényem, csak ezüst színű.
    Hú az a Kiko Mirror, az jöhetne! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg egy műhely,ezért is ezt a nevet adtam a bejegyzésnek :)
      Kiko Mirror nekem is tetszik,szuper nyomdázni vele,gondoltam rátok is olvasókra,de nem lövöm le a poént :P

      Törlés
  9. Nincs Helmerem, de a Tiédet most azonnal elfogadnám minden zokszó nélkül. :) Mennyi lakkocska. *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      igyekeztem feldobni pár lepkével,tiszta fehéren elég unalmas lett volna :)

      Törlés
  10. Te aztán tényleg nem aprózol el semmit :)
    Most már alig bírom kivárni,hogy megkapjam Karácsonyra én is a helmert a családomtól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyszer élünk,de akkor nagyon :D
      remélem neked is tetszeni fog.Nekem még szoknom kell.Meglátom a bepakolás után milyen lesz.

      Törlés
  11. Ez nagyon szuper bejegyzés lett! Annyira jó nézegetni a képeket,olyan mintha ott állna az ember a szobában. :D
    Kár,hogy így nem lehet megtapogatni semmit. :D
    A lakkok nagyon jók amiket beszereztél,tényleg tetszik mindegyik!
    A pillangós dekorálás pedig nagyon nagyon jól sikerült!
    Jól feldobja a fehér szekrénykét!:D

    VálaszTörlés
  12. .komoly gyujtemeny :) Helmerre meg nincs szuksegem, az en 30-40 lakkom egy kis dobozban elefer :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) annyira szerintem még nem vészes,vannak ennél sokkal több lakkal rendelkező bloggerek :)
      anno nekem is 30 db lakkom volt-ez elég régen volt...!...körmös blog lévén gyarapszik a gyűjteményem :D

      Törlés
  13. Most megdőlt az a hiedelmem, hogy sok lakkom van :) Nagyon beszabadulnék hozzád, mint kisgyerek a cukorkaboltba, aztán meg csak tátott szájjal ámulnék és bámulnék, és hozzá se mernék érni semmihez se :D
    Mondjuk az a hiedelmem is megdőlt, hogy kupi van nálam, marha nagy szerencsémre az én körömlakkjaim és körmös cuccaim még beleférnek az Alexbe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a "sok" általában realítív,mi számít soknak.
      sokszor írtam ,olyan vagyok mint egy tudós,a káoszban is látom a rendet.Ez még istenes,amikor lakkozok nagyobb kupi van.Remélem amikor majd bepakolok rendesen a Helmerbe,a lakkok terén végre rend lesz,és átlátom az egészet. :D

      Törlés
  14. Hű ez gyönyörű :) A falipolcokat csináltad saját magad? Nem semmi, nagyon tetszik! Szerintem nem is tudnám, hova nézzek, ha meglátnám a szobádat élőben. Bár az én lakkmennyiségem a töredéke a tiédnek, de velem is előfordult, hogy csak vásároltam és vásároltam és rendrakásnál derült ki, hogy a legtöbb üveg teli van, alig használtam őket. Úgyhogy most próbálok józan belátásra térni és fogyasztani a készletet, mielőtt megint összevásárolnék egy csomó új lakkot. (Anyám ebben a hónapban sokat van nálam, őt is ki szoktam kenni, így jobban kihasználjuk a lakkokat :)
    Párod szereti a szépen kifestett körmöket? Meg szokta csodálni, amiket alkotsz?
    Ilyen 10-es akcióban én is benne lennék :) Azért csendben mulattam, míg olvastam, hogy ruhaboltban és cipőboltban is van lakkos állvány, nem csoda, hogy mindig elcsábulsz, mindenhol kísértés van :)
    Egy euróért ajándék volt a lámpa :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a fehér falipolcot csináltuk együtt,a műanyagot úgy vettem.
      Próbálom én is ezt az elvet követni,de nehéz,így is rengeteg lakkot elajándékoztam már.Általában ha új színt látok ami tetszik megveszem,a józan eszem szerint nem is kéne vennem,de az érzés erősebb.
      Nyomdapalettákkal detto ez a helyzet,nem kéne több,de mindig veszek újat.Mellesleg nem bánom,a munkám mellett nem sok hobbym van,szeretek kreatív lenni,ahogy a munkában is,így kiélem magam itt is.
      Persze, a párom minden alkalommal megcsodálja amit csinálok,néha tőle kérek segítséget,hogy szerinte milyen színhez milyen minta megy,vagy ő hogy képzeli el rajtam.Neki tetszik,hogy kreatívkodok,amikor pl. meccset néz,én nem zavarom őt,ő engem nem zavar :)
      Itt nagyon érdekes,hogy általában cipős meg ruhás boltban vannak lakkok,valamilyen szinten viszont jó üzleti fogás,mert a pénztár mellett van az álvány.Itt nincs Rossmann meg Müller,Dm sincs szóval ha lakkozni akarok,muszáj mennem utána.Szerencse,vagy sem,nem vagyok cipő meg táska mániás,szóval ha bemegyek a cipős boltba a lakkokat nézem nem a cipőket :D Ezt az értheti,aki lakkmániás mint én :)
      Jaj a lámpa nagy kincs számomra :)

      Törlés
  15. akárhogy is nézzük, ez tényleg gyakorlatilag egy körömlakk szentély:D
    és hát nem tudom, nekem nem is tűnt annyira kupisnak, értem, hogy te látod benne a rendszert:)

    VálaszTörlés
  16. Éljen Helmer! Nekem kettő van, egy a sminkeknek, egy pedig a lakkoknak, és pont elférnek az íróasztalom alatt, úgyhogy nagyon szeretem őket. :-) Nagyon jó volt bekukkantani Hozzád, és hát az a lakkrengeteg!!! Ellennék ott pár napig :-D

    VálaszTörlés
  17. Én is csak ámulok a képek láttán. (-: Szuper a körmös műhelyed, itt aztán mindennek megvan a maga helye, nagyon tetszik. Sajnos, én is a káoszos típus vagyok, de az enyémhez képest ez semmi. :-D Mármint káosz terén, mert lakk sokkal-sokkal több van. Nekem nincs sok ehhez képest, néha mégis annak érzem. Főleg, mikor veszek valamit aztán eszembe jut, hogy van itthon több darab, amit még ki sem próbáltam.. De a csábítás nagy, az biztos. Én a drogérikkal vagyok úgy, hogy bemegyek venni valamit, és akkor lakk az 99%-ban landol a kosaramban. Ha nem, akkor büszke vagyok magamra, hogy megálltam a dolgot. :D Az a kis lámpa nekem is nagyon tetszik, sokkal több pénzt is megért volna. ;)
    A párommal nekem is szerencsém van, azt szokta mondani, hogyha ő nő volna, hihetetlen miket ki nem próbálna körömre. :-D
    Az új lakkok is nagyon tetszenek. Sajnos a Kiko lakkok nekünk továbbra is álmok maradnak. És nem utolsósorban, a Helmert is nagyon szépen feldobtad a matricákkal, nagyon tetszik, és nagyon praktikus is tárolóhelynek. (-:

    VálaszTörlés
  18. Nagyon cuki lett a komód a pillangókkal. :3 Ez egy kis szentély, nem műhely. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!