2014. október 20., hétfő

Hello spider!


Sziasztok

Szombat este tv nézés közben levertem ez a Kiko lakkot...Kisebb szívbaj után eszembe jutott vele kapcsolatban egy manikűr,amit meg is csináltam.
Szerencsére a lakknak nem lett baja,alig várom,hogy megérkezzen a Helmer és több helyem legyen a lakkozáshoz.

A Kiko a 319-es Tortora chiaro nevet kapta,ami magyarosítva "világos vadgalamb".
Nekem tetszik ez az árnyalat,viszont azt éreztem magamon nem mutat túl jól,túl fehér a bőröm hozzá.
Maga a lakk 2 rétegben jól fed,viszont meggyűlt a bajom a fedőlakkal,mert egyszerűen egy ködszerű rétegben száradt meg.




Erre egy plsuz fedőlakk került,majd pár pókháló és pókok.
A kisujjam szépen elbazilikáztam,olyan szinten néztem nyomdázás közben a tv-t,hogy készer nyomdáztam fel a pókot.







Mostanában ilyen manikűröket fogok gyártani :D, lassan Halloween nem ünneplem,viszont ideje ezeknek a manikűröknek is.

Kiss off,ma nagyon szuper napom volt,alapból kedvelem a hétfőket,mert nem dolgozok soha,ma sikerült levadászom pár Sinfulcolors lakkot akciósan,plusz pár Kiko lakkot,amiket majd megmutatok,amikor megérkezik a Helmer.
A Sinfulcolors lakkok között volt olyan,amit szerettem volna és már írtam róla,szóval örömöm kétszeres.


Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Kiko 319 Tortora chiaro 2 rétegben
Pupa Silver chrome
Konad fekete nyomdázólakk
Bundle monster Bm13
Kiko és Konad top coat





kedveled az ilyen manikűröket?





21 megjegyzés :

  1. Gyűlölöm a pókokat, de a mani nagyon jól néz ki. Csak ne kelljen néznem. Brr. De szépen kivitelezted nagyon. (és most gyorsan be is zárom az ablakot) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is utálom őket :D nem hiszed el,szombat éjszaka pókokkal álmodtam,a párom meg is jegyezte,hogy tuti a manikűr miatt volt :D Így nyomdázzon az ember :D
      Örülök,hogy azért tetszik :) köszi :)

      Törlés
  2. Jujj a hátamon felállt a szőr ettől a kis cuki póktól... körmön aranyos meg minden, de élőben a hideg rázna a kis kerek potrohától :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem nincs problémám a pókokkal. Ezzel a manikűrrel pedig még inkább sincs, szerintem fantasztikus lett! Ígykép alapjár szeritnem az alapszínnel sincs probléma, nem áll roszul Neked. (-: Első ránézésre azt hittem, egyben van a háló és a pók, de a bejegyzés végén láttam, hogy nem. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      nem, a pókokat külön nyomdáztam :)

      Törlés
  4. A manikűr szuperjól néz ki :) A pókoktól gyerekkori rossz emlék miatt rettegtem, de ma már elfogadható szintre legyűrtem magamban az undort, félelmet, stb. De azért nem simogatnék tarantulát :P

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néz ki, az alapszín is és a pókok is :-) Én se ünneplem a Halloween-t, de tervezek készíteni pár mintás manit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is tervben van,várom a te manikűrjeid is :)

      Törlés
  6. Szuper lett a mani, nagyon élethű ez a pók! :)
    Ráadásul most sikerült meggyőznöd, hogy ne csak az új BM kollekciókat rendeljem meg, de a régieket is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a BM kollekciót újra gyártották,ez még az első szériában volt (2010).A minták nagyon kicsik,viszont az újra készült verzióban már normál méretűek .
      Szóval ha rendelni szeretnél erre figyelj,nehogy a régi verzió kicsi legyen a körmödre....(az enyémre kicsik )

      Törlés
  7. Ez nagyon szép lett imádom,annak ellenére,hogy a pókokat utálom. :D

    VálaszTörlés
  8. Ez hihetetlen!! Annyira jó az ezüst meg a szürkés párosítás a feketével, le a kalappal. Utálom a pókokat, mint a legtöbb nő, főleg, ha rám másznak, de ez annyira elegáns, imádom ezt a manit!! Az alapszín is csodaszép, minden elegáns manikűr alapja lehet :) (Nagyon sajnálom, hogy nincs itt Kiko, ez az alaplakk nagyon szép.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      Bízom benne,hogy előbb-utóbb otthon is nyilik Kiko,elég rendesen terjeszkednek a világban:)
      Szerintem lenne rá kereslet,ahogy egy Sephorára is...

      Törlés
  9. Nagyon tetszik ez a manikűr, muszáj csinálnom hasonlót :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik ez a pókos mani és a kezdőkép háttere is nagyon jó :P

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik, és jól áll Neked ez a színvilág :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!