2014. október 17., péntek

Kaleidoszkóp



Sziasztok




Bejegyzés nevét egy kedves olvasóm ihlette instagramon,szerinte az elkészített manikűr hasonlít a kaleidoszkóp mintára.
Gyerekként imádtam a kaleidoszkóppal játszani,volt tetemes gyűjteményem is,imádtam a mintákat a színeket.
A manikűr elkészítéséhez nem használtam a Moyou kínálatában megjelent palettákat,egy egyszerű színre manikűrre vágytam csak,ha az olvasó lány nem írja Instán,hogy hasonlít a Kaleidoszkópra nekem eszembe sem jutott volna :)
Az alaplakk a Chanel-Acessioire lakkját használtam,2013 tavaszi kollekció darabjaként került  a polcokra.
A lakk egy igen jól pigmentált barna bázisú burgundi lakk,felkenve így ősszel nekem nagyon tetszik.
Tavasszal nem biztos,hogy az én színem lenne,ehhez elég sötét,így nem értem miért került ki a tavaszi kollekcióban.
Persze engem az időjárás nem befolyásol egy-egy lakk viselésében...de azért kicsit sok ez a borongós hideg idők után,tavasszal.




Erre került a minta,amit a Mash 51-es palettájáról választottam.


Forrás: http://lacquerorleaveher.blogspot.it/2014/01/review-mash-51-75-second-generation-set.html






A minták kitöltéséhez különböző színes lakkokat használtam,a mutatóujjam kicsit vérszegény lett,de tűhető :)
Remélem nektek is tetszik ez a manikűr:)


Felhasznált lakkok és kellékek

Pupa-Base coat
Chanel-573 Accessoire 2 rétegben
Mash 51 nyomdapaletta
Konad fehér lakk
Kiko színes lakkok
Pupa-Top coat





like ot not?



9 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik, el sem tudom képzelni micsoda pepecselős meló egy ilyet megcsinálni... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      volt ennél komplikáltabb manikűröm is,annyira nem volt vészes az elkészítése. :)

      Törlés
  2. Szerintem jó lett! (-: A cím alapján én is az új Moyou kollekcióra gondoltam. Így színesen már bármelyik évszakban vállaható azoknak is, akik figyelmek erre. (-:

    VálaszTörlés
  3. Eszembe nem jutott volna, hogy a burgundi szín az alapja! Nagyon jó lett szerintem, és cuki vagy, hogy megemlítettél a bejegyzésben. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áháá Te voltál akkor :) Köszi,hogy írtad,nagyon tetszett az ötleted,ezért is ez lett a neve :) :)

      Törlés
  4. Kis remekművek, nagyon szép! Hogy csinálod, hogy nem remeg a kezed? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. így születtem :D amúgy az ékszerkészítéseben nem megengetett a remegő kéz.Szóval jó vagyok a munkámban :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik! Nem lehetett egyszerű ezeket a pici háromszögeket kitölteni.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!