2014. október 27., hétfő

ManiCute-Babona

Sziasztok



Teljesen kiment a fejemből a ManiCute!!!Gyorsan pótolom a posztot :D
A témánk a babona,nem igazán mondanám magam babonásnak,ennek ellenére,közel éreztem magamhoz ezt a témát.
Egy egyszerű szürke színátmenetet készítettem,majd a mágikus 13-as szám került a körmeimre,és két fekete macsek.
Nekem tetszik ez a megoldás,egyszerű de a lényeg benne van :)








Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko 328 és 329
Sinfulcolors -Snow me white
Sminkszivacs
Gals-GA39
Moyou Kitty colleticon 11
Konad top coat





babonás vagy?




19 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik , szuper lett :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos lett, nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Kifejezetten tetszik, mert a szürke az egyik kedvelt színem : )

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép és elegáns, annak ellenére, hogy játékos, simán hordható bárhol-bármikor :)

    VálaszTörlés
  5. Egyszerű, de nagyszerű! Én imádom! :D

    VálaszTörlés
  6. Tetszik ez az átmenetes háttér :) Nálunk a szüleim és az én nevem is 13 betűből áll, úgyhogy nem félek a 13-as számtól :) A macsek aranyos :)

    VálaszTörlés
  7. királyságos lett ez a manikűr!! nagyon tetszik :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!