2014. október 25., szombat

Nail polish Tag


Sziasztok


Láttam egy szuper tag-ot Mazsolánál,gondoltam van fél órám,kitötltöm.


1.Mi a kedvenc fedőlakkod?

Per pill nagy kedvencem a Seche vite-Uv top coat.Nagyon nagy alap és fedőlakk fanatikus vagyok,mindig újat és újat próbálok ki.Eddig a legjobban ez vált be.


2.Mi a kedvenc kéz vagy körömápoló terméked?

Essence Kiwis csokis kézkérmet használok,imádom a csoki illatát,ha már nem igazán eszek csokit.
Körömápolóban a P.Shine megszállotja vagyok,szerintem ez az egyetlen olyan termék,ami nélkül nem bírok élni.

3.Mi az aktuális körömlakk szerelmed?

Nicole by Opi-Keeping up with santa


4.Mi a kedvenc körömlakk márkád?


Fogós kérdés.Ez úgy változik már nálam mint az évszakok,de ha válaszatanom kell akkor a Zoya és az Opi és a Nicole by Opi.
Nálam a tartósság elég fontos szempont,ezzel a 3 márkával tökéletesen elégedett vagyok.



5.Mi a kedvenc lilád,rózsaszíned,pirosad,kéked,zölded?


Kedvenc lila: Opi-You're such a Budapest
Rózsaszín: jajaj nehéz választani!!


Forrás:http://oflifeandlacquer.com/carrie-underwood-for-nicole-by-opi/






Piros a fent látható lakk lenne :)
Kék: Kiko Blue elettrico
Zöld:Zoya Holly


6.Glitteres vagy matt?


Matt!!!!!!

7.Melyik a kedvenc téli lakkod?

Nem igazán szoktam évszakhoz lakkozni,ha idén választani kell valami piros színt választanék.

8.Melyik a kedvenc nyári lakkod?

A fenti pink lakk

9.Mi a kedvenc tavaszi lakkod?


Hm.Szerintem ilyen nincs


10.Mi a kedvenc őszi lakkod?

Amiről ma írtam,CK Carbernet :)


11.Mi a kedvenc nude lakkod?

Nagyon ritkán viselek nude lakkot,szóval nem igazán avn


8 megjegyzés :

  1. de jó ,hogy te is kitöltötted :)
    Nicole by Opi-Keeping up with santa álomszép lakk :)

    VálaszTörlés
  2. Lehet hülye kérdés lesz, de milyen a Seche uv-s fedőlakk? Meg kell lámpázni? Amúgy tényleg nagyon szép az a Nicole by Opi lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen lámpázni kell,de sima lakklemosóval eltávolítható :)

      Törlés
  3. Ez a rózsaszin Nicole nekem is nagyon bejön :) Jó kis tag, lehet kitöltöm majd én is :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nem lepődtem meg a válaszokon :) Az a rózsaszín lakk nekem is tetszik :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!