2014. október 7., kedd

NOTD-Bordó



Sziasztok


Egy nagyon régen elfelejtett kollekció két lakkját vettem elő, nem is olyan régen.
Az Urban decay Holiday nail kit, amiben 6 lakk található,6x5ml-es lakkok,pár szín most ősszel aktuális.
Két színt választottam,egy bordót,és egy csillámos fedőlakkot hozzá.

A Wrecked egy sötét bordó lakk,tökéletes őszi szín.
2 rétegben kenem fel,száradása közepesen gyors,a színe nekem nagyon tetszik.




Erre cellux-al vágott mintát készítettem,amit hullámos ollóval vágatam ki.
Kitöltve a részeket kentem fel a csillámos fedőlakkot.
Nekem ez a manikűr simán önmagában a szín is tetszik,elég őszies akár semmilyen díszítéssel viselhető,viszont a csillámos fedőlakk azért dobott az egészen.







Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Urban Decay-Wrecked 2 rétegben
Cellux
Urban Decay-Ziggy
Kiko Top coat




csillámosan vagy csillám nékül?


12 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik, igazán ünnepi! Én karácsonyra is eltudnék képzelni egy ilyen manikűrt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valóban :D nekem is ez jutott eszembe,most ,hogy tettem fel a képeket :)

      Törlés
  2. Nagyon szépek, általánosan imádom a bordó színt, de ez a lakk!... Az UD-től még csak Naked2 palettám van, úgy látom, érdemes másra is befektetni.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű a két szín együtt. A sötétebb színeken jobban érvényesülnek a csillámló lakkok. :))

    VálaszTörlés
  4. A manikűr és az egész UD kollekció nagyon szuper!

    VálaszTörlés
  5. Általában nem igazán tetszenek a glitteres lakkok, de ez így, ebben a formában igazán szép :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a szín. Nekem azért díszítve jobban tetszik, nagyon jó az a csillámos lakk rajta. (-:

    VálaszTörlés
  7. gyönyörű ezzel a csillámmal :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon ötletes, csillámos és mégis látszik a bordó lakk is, ami külön is szép, tényleg őszi.

    VálaszTörlés
  9. Csodálatos, s valahogy nagyon Hozzád illőnek is érzem. Az UD kollekció pedig elrabolta a szívemet :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!