2014. október 15., szerda

NOTD-True blue



Sziasztok



Én és a kék szín nem igazán vagyunk harmónikus viszonyban,van amikot tetszik,van amikor utálom.
Amikor  a manikűrt készítettem épp nagyon szerettem ezt a színt,ma nem kenném fel újra.
Furcsa,hogy az emberre a régi emlékek milyen hatással vannak,ennek következménye,hogy én és a kék nem nagyon bírjuk egymást :) Néha elviselem,attól függ melyik lábbal kelek fel,próbálom kicsit erőltetni,van amikor kudarcot vallok.

A Kiko 525 Azzurro pastello metallico lakkot kicsit kételkedve vettem meg( nem is akartam megvenni,de rábeszélt az eladó :D ),nem hittem,hogy jó fedése lesz ennek a lakknak.
Bevallom óriásit csalódtam,de pozitív értelemben,eddig kevés világos lakkok volt,aminek 2 réteges fedése lett volna,kékben főleg nem igazán találkoztam.
Nos,ez a lakk maga a csoda,egy rétegben!!!! tökéletesen fed.Olyan szinten pigmentált,hogy hanyadtvágtam magam.
A színe nagyon kellemes,kisbaba kék,sokszor találkoztam már kisbabákon ilyen kék ruhával.
Hozzá társnak a Lovely St.Tropez kék lakkját választottam (gyűrűsujj ),ez a lakk rajtam 3 rétegben fedett.Ez a lakk is angyon szép,mint valami selyemcukorka.






Nyomdáztam a Cici&sisi palettájával,a legyezőszerű mintát választottam,amit 3 különböző kék színnel töltöttem ki.






Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko 525 Azzurro pastello metallico 2 rétegben
Lovely St.Troper nr 2 -3 rétegben
Cici&Sisi 07
Kék akrilfestékek
Kiko top coat




kedveled a kék lakkokat?
kedvenced?


7 megjegyzés :

  1. Nekem is van ilyen babakék lakkom, igaz, csak Moyra, van homok és krémes kivitelben is. Kék ruhához fel szoktam kenni, amúgy kezdek már leszokni a kékről.
    Tetszenek a legyezőminták, hogy ilyen színes :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett! Egyébként én sem tudom hogy viszonyuljak hozzájuk. A türkiz, vagy menta viszont bármikor le tud venni a lábamról úgy tűnik.... :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép mindkét lakk! A kis virágminták nagyon jól mutatnak a világoskék alapon!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!