2014. október 11., szombat

NOTD-Zoya pink és kék lakk


Sziasztok


A mai manikűröm két főszereplője,két Zoya lakk.
Általában ritkán kenek fel,pink és kék lakkot egymás mellé,de a polcon egymás mellett volt ez a két lakk,akkor beugrott milyen is lehet felkenve egymás mellé.
A mutató illetve a kisujjamra a Zoya-Yana lakkja került,a 2013-as nyári kollekcióban jelent meg,egy muskátli rózsaszín lakk,napfényben finom csilláogás van.Regeteg márkában kapható hasonló szín,viszont a minősége a Zoyának az egyik legjobb.
A lakk két rétegben fed,sima normális vékony ecsete van,nem igazán kedvelem,de lehet boldogulni vele,száradása gyors.
A középső és a gyűrűsujjamra a Zoya-Ling került,a 2014-es nyári Tickled kollekcióban került a polcokra,a Zoya szerinte ez a royal blue lakk.
Hihetetlen jól pigmentált a lakk,már az első rétegben is befedte a körmöm,a színe elég nyárias,nekem most is nagyon tetszik,így ősszel.







A Zoya Lingre felkentem az Opi-Which is witch? fedőlakkját amit Lizától kaptam,bámulatosan szép.






Plusz nyomdáztam is az Emily de Molly edm05 nyomdaplettával.






Összességében nekem tetszik ez a manikűr,a minta is jó a kék lakkra,a pink és a kék lakk is megfér egymás mellett.
A Zoya lakkokat megtaláljátok a Naillandban,a Ling itt van, a Yana itt



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Yana és Ling két rétegben
Konad fehér lakk
Opi-Which is witch?
Emily de Molly edm05 paletta
Kiko top coat






neked tetszik ez a három lakk?

13 megjegyzés :

  1. Nagyon jól állnak egymásnak, szuper amikor csillámos alapra kerül nyomda!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) nekem is nagyon tetszik az opi a minta :)

      Törlés
  2. Nagyon jegyes hatása lett a csillámos nyomdázásnak. :)

    VálaszTörlés
  3. Úú az az OPI lakk! Csodaszép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is nagyon tetszik ,örülök,hogy neked is :)

      Törlés
  4. Ez a kék nagyon szép, a nyomdával főleg!! Jó minták vannak a lemezen, mind tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg nagyon szép ez a lemez :) a Ling egyik legszebb kék a gyűjteményeben,és nem elhanyagolható,hogy már rgy rétegben is jól fed :)

      Törlés
  5. Én is megvettem mindkettőt (természetesen akciósan :D), de még egyik se került sorra sajnos... #shameonme

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!