2014. október 21., kedd

Piros manikűr


Sziasztok



Ismét egy piros manikűr.Nem tudom mi van velem,mostanában nagyon szeretem a piros lakkokat,szinte csak ilyen színeket veszek magamnak.Ez nekem kissé meglepő,annyira nem kedveltem például tavaly a piros színt magát sem,ennek ellenére idén ősszel egyik kedvenc színem.
Visszatérve a manikűhöz,két piros lakkot választottam,a Sinfulcolors kicsit tréfás,míg a Kiko egyértelműen egy piros glitteres lakk.
A Sinfulcolors idén nyáron jelent meg a Silk + Satin kollekcióban, felkenve észrevettem,hogy a színe pirosba hajló narancssárga .Száradása tökéletes,az első réteg is jól fed,megszokásból rákentem egy második réteget.
A Kiko Digital kollekcióban megjelent Cyber red,ettől a lakktól nagyon féltem.A csillámok illetve a fedése miatt,de kellemesen csalódtam.
A lakk 3 rétegben befedte a körmöm,félelmem ellenére a leszedése sem volt túl komplikált,5 perc fóliázás után egyben lehúztam a körmömről.
A legjobb a lakkban,hogy nem fedőlakk,van egy piros alapszíne,ami elég ahhoz,hogy 3 rétegben tökéletesen fedjen.









Úgy éreztem,ha már a Kiko lakkra nyomdázok,felkenem a fedőlakkot a Sinfulcolors lakkra.
Nekem ez a tipusú lakk fedőlakkal nem igazán tetszik,a Kiko nyomdázva egyszerűen fantasztikus.






fedőlakkal


Összességében nagyon tetszik ez a kombó,akkor is ha a Sinfulcolors nem 100%-ig piros.

Én bízom benne,hogy egyszer talán ezeket a márkákat otthon is forgalmazzák majd,a Sinfulcolors nem győzöm írni,egy low cost márka,nagyon szuper,állandóan vannak új kollekciók,és kár,hogy otthon még nem elérhető.


Felhasznált lakkok és kellékek

Pupa-Base coat
Kiko Digital 436 Cyber red 3 rétegben
SinfulColors-Pipaya 2 rétegben
Kiko top coat
Konad fehér lakk
Pueen SE01A paletta





kedvenc piros lakkod?

7 megjegyzés :

  1. Közelről nagyon tetszik a Kiko! Nekem ezek a gumis/bőr kitudja milyen finishű lakkok nem jönnek be, fedőlakkal viszont nagyon szép! Mostanában én is rá vagyok kattanva a pirosra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom,Te piros fan vagy :)
      Szerencsére a Sinfulcolors szatén hatású,nem is gumis,élőben nagyon szép,persze ízlések és pofonok.
      A bőr hatású lakkokat én kedvelem,de lehet nem mutatna jól ez az árnyalat...

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a Sinfulcolor árnyalata! Szuper lett a nyomdázás! :))

    VálaszTörlés
  3. nagyon szépek ezek a lakkok és ez a kombó :)

    VálaszTörlés
  4. Tisztára azt hittem, hogy majd a bőrhatású lakkra fogsz nyomdázni, meglepődtem a végén, de tetszik :) Bár azt a csillámos szépséget szinte vétek eltakarni :P

    VálaszTörlés
  5. Ezek a piros színek csodásak!!! IMádom!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!