2014. október 18., szombat

SinfulColors-Hot chili



Sziasztok


Nem tudom,veletek megesett-e már,hogy amikor megláttatok egy lakkot heves szívverés jött rátok? Mint akit megbabonáztak,álltok a lakk előtt és a szívverésetek a testeteken kívül érzitek?
Velem ez történt,amikor megláttam ezt a lakkot.
Amikor levettem a polcról,meg sem néztem a  nevét,csak azt figyeltem :" de szép!!!! milyen jó,hogy vannak benne a csillámos glitterek.Nekem ez kell".
Ez a lakk a Hot chili,a Spiced up kollekcióban jelent meg,metálos piros alapszín,kisebb nagyobb holó glitterek vannak benne.
A legszebb a lakkban,hogy sand,elsőre nem is gondoltam volna.
A SinfulColors lakkok elég olcsón beszerezhetőek,tartósak,én tökéletesen elégedett vagyok velük.




Kentem rá fedőlakkot,szinte nem is látszik.
Nyomdázás után is alig-alig,de szerintem kár elrontani akármilyen mintával vagy fedőlakkal.









Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
SinfulColors-Hot chili 2 rétegben
Cheeky Viva mexico
Konad fehér nyomdázólakk
Kiko top coat






neked tetszik ez a lakk?



10 megjegyzés :

  1. Tényleg szép :) Aki ilyen blogot nézeget, az tuti érti, miről beszélsz, én is szerettem már bele lakkba, hogy ez most azonnal kell, mert nem lehet nélküle élni :D
    Ennyi mint pont elég rá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik :)
      Sajnos mostanában sokszor van ez az érzés,sír is a pénztárcám :D
      Meglátom mennyi lakkom van,amikor megjöna Helmer és belepakolok :) :D

      Törlés
    2. Nem akarod befotózni a gyűjteményt? :) Ha már úgyis pakolni kell?
      Nekem közel sincs annyi lakkom, mint neked, de néha át szoktam nézni őket, és akkor rájövök, hogy nahát, ez még alig volt rajtam, meg ilyen is van meg olyan is, ebből meg már alig van...olyan, mintha megint megvenném őket, ismét lehet örülni :)

      Törlés
    3. de de pont erre gondoltam,hogy írok erről egy bejegyzést :)
      Amúgy nagyon kíváncsi vagyok,mennyi lakkom van :D

      Törlés
  2. Tényleg nagyon szép ez a lakk! Az üveget nézve nekem sem jutott volna eszembe,hogy sand lakk.
    Szerintem is jó ez a lakk önmagában,nem kell elfedni mintákkal.:)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg mesés ez a szín! Nem csodálom, hogy szerelem volt első látásra. ((-: Ismerős érzés, bizony..

    VálaszTörlés
  4. Úristen, ez valami gyönyörű *.* Bolondulok az ilyen színekért, egyszerűen megveszek értük :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lakk , nekem a karácsony jutott eszembe róla :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jol nez ki a kepeiden,es tetszett az a nyomdazas is rajta,jo a minta,feldobja az egeszet

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!