2014. október 31., péntek

The green manikűr



Sziasztok

Most,hogy már kicsit hűvösebb az idő,hatalmas késztetést érzek,hogy zöldre fessem a körmeim.
Imádom a zöld színt,megnyugtat,és a körmeimre nézve is ezt érzem.
Egyik este azon gondolkoztam,melyik zöld lakkot kenjem fel,a kis cseles Colour Alike lakk elbújt  a lakklemosó mögé,így eddig elkerülte a figyelmem.
Kerestem hozzá egy krémes zöld társat,amit a Zoya-Hunter személyében meg is találtam.
Nos,a Colour Alike-517 napsütésben csak úgy ragyog-amit láthattok is a képeken-,olyan mintha smaraddal lenne a körmöm borítva!Ilyen színt eddig még nem láttam holó lakkban!!!!
A Zoya egy mély krémes zöld lakk,első rétegben borzalmas rossz volt a fedése,amit  a második réteg szépen kompenzált.





Erre nyomdáztam a Bornprettystore-ban vásárolt palettával,ami az m100-as.
Tökéletes mása a Konadnak,szerencsére szuperül működik.
Nyomdázás előtt,sminkszivaccsal szürke és arany "foltokat" csináltam a Hunterre.





Ezt a palettát én ajánlom,nagyon szuperül működött,a minták is jók rajtuk.
A szállítás még mindig ingyenes a BBB10 kóddal kedvezményt is kaptok :)





Felhasznált lakkok és kellékek

Nfu-Oh-Aqua base
Colour Alike- 517 kérrétegben
Zoya-Hunter 2 rétegben
Pupa Silver foil és Barry M gold foil a Huterre
Sminkszivacs
Konad fehér lakk
Bornprettystore nyomdapaletta
Konad top coat




kedveld a zöld lakkokat?



10 megjegyzés :

  1. hát ez nagyon jó lett *-* tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű ez a colour alike lakk :) és a mani is :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a virágos minta! Nekem is van mindenféle zöld lakkom, nemsokára a fenyőzöldet is elő fogom venni.

    VálaszTörlés
  4. Én nem igazán vagyok oda a zöld lakkokért, de ez a kombó a nyomdával valami szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Mindkét lakk csodás! Zoya nekem is megvan a colour alike meg majd ezután,ha már ilyen közel kapható a naillandban is. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!