2014. október 8., szerda

Yankee Candle haul

Sziasztok




Mostanában nem szerettem volna semmilyen haul bejegyzéssel jelentkezni-lakkok terén kicsit lapos vagyok-,de nem hagyhatom ki,hogy ne írjak pár szót a Yankee gyertyákról amiket legutóbb vettem,illetve rendeltem.

Hívjuk megszállottságnak,vagy kedvtelésnek,mindegy hogy nevezem,egyszerűen magával ragadott a pirománia,az illatok kavalkádja,és a Yankee.

Hétfőn nyakunkba vettük Milánót,olyan jó idő volt,tiszta nyár,olvastam pár helyen vannak Yankee gyeryták,gondoltam vadászok pár új illatot.
A készlet borzalmasan silány volt,élőben sokkal jobb volt szaglászni az illatok,mint simán rendelni,és nem tudod mi fogad majd a kibontás után.
Természetesen a gyertyákhoz egy lakkos pultal körbetett erdőn keresztül vezetett az út,és véletlen :D pár lakk a kosaramba pottyant.
Borzalmasan szuper jó az üzletpolitika,ebben a boltba minden ki van találva.Ha gyertyát veszel lakkot is fogsz,ha lakkot veszel elcsábulsz a gyertyákra.Hát ez van.

Amikor megláttam,hogy van Sinfulcolors pult borzalmasan örültem neki,általában Milánóban úgy kell menni utána,ez a márka nem mindenhol van,pedig én nagyon kedvelem.Aztán láttam van kint valami Silk+Satin kollekció,gondoltam meglesem közelebbről....

A kollekcióban 6 lakk van,ebből a szürkén kívül mind megvettem.
Először a zöldet a sárgát és a lilát vettem meg,gondoltam,nekem a kék és a pirosas nem kell.
Szürke valóban nem tetszett,viszont a kocsiban nézegettem képeket a másik két lakkról,akkor már  a hajam téptem,hogy a kék de szép,na meg a piros is kell.Aztán útba esett egy másik bolt,ahol tudtam vannak,gyorsan megvettem őket.




Display
A lakkok szatén és selyem hatásúak,nem tudom milyenek lesznek,swtachok alapján nagyon tetszenek.


Pluasz vettem egy zöld fedőlakkot (Green ocean ),és egy sima átlátszót.


Utána birtokba vettem a tarokat.
Nem igazán tudtam választani,volt olyan ami elsőre nem tetszett,persze a puding próbája az evés,ez égetés után fog kiderülni.


6 tart-ot vettem,2 Black cherry must have,egyik kedvencem!!!!


Vanilla lime :Egyszerű és frissítő, a vanília gazdag krémes aromája, édes cukornáddal és lime-citromhéjjal.

Annyira nem vagyok oda a vanilia illatért-sőt,kifejezetten utálom, viszont ebben jobban lehet érezni a lime illatát mint  a vaniliát.

Cranberry ice: A fagyos vörös áfonya üdítően édes és jellegzetesen fanyar aromája.
Ez nagyon jónak tűnik,remélem nem okoz csalódást.

Baby powder :A lágy baba púder gyengéd illata.
Ez nagyon tetszett,olyan cuki babás illata van.


Cinnamon stick:  A fűszeres fahéj és a szegfűszeg erőteljes jellege alkotja meg ezen illat igazi zamatát.
Ez a páromnak tetszett,azért vettem meg,talán az összes közül a legerősebb.Nem biztos,hogy kedvelni fogom,nekem annyira az erős illatok nem tetszenek.


Midsummer's night: Egy erőteljesen férfias jellegű nyári illat.

Ez tipikus férfi parfüm illat,ebből kettőt vettem,az egyiket rendeltem.Viszont amikor szaglásztam az illatokat nagyon tetszett.


Black coconut: Napnyugta a paradicsomban... a kókusz, a cédrusfa és a tengerparti virágok aromájának keveréke teszi varázslatosan nyugodttá az estét.
Néha valóban erre vágyom.Remélem ez az illat sem okoz majd csalódást.


Tegnap kézhet kaptam azokat amiket online rendeltem.

Erről az oldalról válogattam sok-sok tart-ot,köszönöm Katy-nak a segítséget.:)

Sajnos sok olyan nem volt,amit beszéltünk,viszont egy-kettő mellé még becsúszott,de nem bánom.




Candy corn:  Az édes, kukoricás cukorka aromája, amely felidézi a Halloween-i bolondságokat.
Erre nagyon kíváncsi vagyok milyen.


Witches brew: Az édesen fűszeres és egzotikus pacsuli aromája egy magával ragadó Halloween-i varázslat.
Ennek a csomagolás is magával ragadó.Olyan cuki a boszorkány,fekete is.Tetszik.


Sweet appleA tökéletesen érett és ropogós alma egyenesen a gyümölcsösből.
Ezt szerintem nekem találták ki.Imádom az alma illatát.



Midnight oasis : Egy nyugodt, sivatagi vidékre kalauzolja el, ahol az éjféli, hűs szellő magával hordozza a frissítő citrus és a meleg szantálfa illatát.
Ez is nagyon ígéretesnek tűnik.


Waikiki melon: Aloha! A napsütötte, lédús dinnye és egy csipetnyi édes narancsolaj aromájának kombinációja.
Tökéletes!!!



Bahama Breeze: Az ananász, a grapefruit és a mangó üdítő, trópusi keveréke.
Ezt szerintem szeretni fogom. :)


Ginger dusk: Egy üdítő érzés, ahogy a tiszta levegő keveredik a frissítő fűszer és az édes citrus aromájával.
Szerintem is egyik kedvencem lesz.


Angel wings:Az édes vattacukor, friss virágszirmok és finom vanília mennyei aromája.



Clean cotton:A napszárította pamut és zöld levelek illata egy csipetnyi citrommal.
ha citromos kedvencem lesz az tuti.



Icicles:Egy igazi téli illat, amelyben keveredik a jeges fenyőágak és a fűszeres fahéj aromája.


Citrus tango: A napérlelte narancs, citromhéj és grapefruit igazán citrusos keveréke.


Snowflake cookie: Egy új, karácsonyi édesség, ami biztosan elvarázsolja Önt… egy tökéletesen szép ünnepi sütemény, finoman díszített rózsaszín cukormázzal.
Már csak a színe is magával ragadó.


Amber moon:Az arany borostyán varázslatos illata egy kevés pacsulival és szantálfával.

Cranberry pear:Az édes és a fanyar igazán kellemes keveréke… a friss körte és az áfonya szirup páratlan kombinációja.

Spiced orange:A napsütötte citrus és a csípős gyömbér egyedi keveréke.

Red apple wreath:Az édes alma, fahéj valamint a dió és juhar ünnepi illata.


Christmas cookie:Vajban gazdag, vanília-illatú cukros sütemény ünnepi aromája.
Vele lehet bajban leszek,ha valóban vanilia illatú....

Lake sunset:Az aranyló napsugarak még utoljára megmártóznak a szinte mindig kék vízben, felidézve számunkra egy nyugodt, pézsmaillatú naplemente emlékét.

Honey glow:Ezen édes illat kellemes és magával ragadó kisugárzása megteremti a tökéletesen nyugodt légkört otthonában.

Mandarin cranberry:Egy kirobbanóan élénk, édeskés gyümölcsíz: napérlelte narancs és vörös áfonya illata.

Sicilian lemon:A tökéletesen érett, természetesen édes és üdítő illat. A szicíliai citrom a mediterrán nyaralás élményét hozza el otthonába.



És pluszként vettem egy időzítőt,amikor hazaérek már az elektromos párologtató be legyen kapcsolva és valami szuper illat várjon belépve a lakásba.



A tapasztalatokat várom a tart-okkal kapcsolatban.Ha van tippetek vagy ajánlanátok pár illatot,ne tartsátok magatokban:)



20 megjegyzés :

  1. Hű, te aztán nem apróztad el, az biztos. :D Én is ép előbb nézegettem a kínálatot, mert szeretnék rendelni újra, habár még két illat vár felolvasztásra. :D
    Mivel évek óta YC mániás vagyok így egyszerűbb felsorolnom azokat az illatokat amit még NEM próbáltam:
    Vanilla Lime, Cinnamon Stick, Candy Corn, Angels Wings, Icicles, Citrus Tango (ezt csak szagoltam), Cranberry Pear, Red Apple Wreath, Honey Glow és a Sicilian Lemon-t egyszer ajándékba vettem egy nagyon kedves tanáromnak. :)

    Engem nagyon érdekelne ha majd bővebben is írnál az illatokról, milyenek égetve, stb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. okszi mindenképp írok róluk :)
      hát úgy voltam,hogy ha lúd,legyen kövér is :)

      Törlés
  2. Hehe,nem biztad a veletlenre 😄 idozitovel nyomod 😄😄😄 legjobb otlet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindenképp :) mivel este érek haza,kell idő a wax felolvasztásának,gondoltam addigra már jó illat lesz :) ( már csak arra kell figyelnem,hogy ne felejtsem el beletenni a tart-ot :D )

      Törlés
  3. végre valaki aki nem szereti a vaníliát ....sajnos nálunk a legtöbbjét még nem láttam :/ csak a vaníliásabb illatok vannak :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. utálom a vaniliát :D megfájdul tőle a fejem....de amit látod,egy-kettő becsúszott amiben van vanilia.....szerintem ezeket majd bekeverem más illatokkal.

      Törlés
    2. nekem is fáj tole a fejem :D

      Törlés
  4. A múltkori posztod után én is kedvet kaptam és rendeltem 10 tartot plusz egy elektromos párologtatót. Már alig várom, hogy megérkezzenek... :)
    Szerencsére az illatok nagy részét előre meg tudtam szimatolni mert a közelben van egy Yankee Candle bolt, viszont ott nem lehet párologtatót kapni, úgyhogy muszáj volt megrendelni.
    Egyébként egy ilyen tart meddig elég? És mennyit teszel az alufóliára, kb félbetöröd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó :) milyen illatokat választottál? és melyik párologtatót vetted meg?
      én eddig félbetörtem őket,tegnap kipróbáltam egy másik illatot,amiből nagyon kevés kellett,mert intenzív volt az illata.
      A black cherry-t 3 napig égettem,tegnap este már light illata volt,pedig hétvégén egész nap égettem :)
      Azt olvastam egy tart 8 óráig illatozik,erre a black cherry rácáfolt,szóval szerintem illatfüggő.
      Szerintem alufólia nélkül intenzívebb lehet a dolog,biztos a gyertya is gyorsabban olvad meg,ugye az alu felfogja a hőt,de bevallom félek,hogy gond lenne a gyertya kiszedésével,így maradok ennél a megoldásnál :)

      Törlés
    2. (szóismétlésben profi vagyok :P )

      Törlés
    3. Egy barna kerámia levélmintázatú párologtatót rendeltem. Ez tetszett a legjobban és ráadásul az ára is egész tűrhető. Nekem pont jó, hogy UK a csatlakozója mert úgyis Angliában használom. :)
      Ez az: http://www.yankee.co.uk/brown-leaf-electric-wax-burner-uk

      Már nagyon várom a csomagot, remélem 1-2 nap és megérkezik! :D

      Törlés
  5. Meg is lepődtem volna, ha csak 1 lakkot veszel :) Időzítő, mik vannak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig,egyet sem akartam :D
      ilyen időzítőm már van,az akváriumnál használom a világítás miatt :)

      Törlés
  6. nekem is kell ennyi tart. :D
    Én Olaszországban vettem meg az első tartomat, nagyon fini illat volt. :) Ezek a halloweeni illatok érdekesek lehetnek. :D
    Az első bejegyzés, ahol lakkok is vannak, nagyon más jobban érdekel, mint a lakkok. :D

    VálaszTörlés
  7. Hű, mennyi tart, ezekkel aztán elleszel egy darabig :P Én még a nyári illatokat égetem, de alig várom, hogy utána belevessem magam az ősziekbe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én most vegyesen vásároltam,inkább a kellemes friss illatokért rajongok.Viszont tegnap kirpóbáltam a Honely Glow illatot,valami fantasztikus!!

      Törlés
  8. Az a vörösáfonyás-jeges valami isteni lehet, nálunk nem is láttam. Remélem, beválik majd mindegyik illat, de gyanítom, hogy a Snowflake Cookie túl erős lesz Neked. Persze ne legyen igazam :-) Jaj, én úúúúúgy szeretem a YC illatait. Ja, és a Red Apple Wreath a TOKÉLETES karácsonyi illat számomra :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!