2014. október 2., csütörtök

Zoya-Storm



Sziasztok



Lehet közhelyes,ha azzal kezdem,hogy ez az egyik kedvenc lakkom.Minden igényemnek megfelel.
Anno amikor még usá-ból rendeltem a lakkokat,a kosaramban landolt ez is,nem bántam meg,hogy megvettem sőt...
Mivel tegnap megérkezett a Naillandba a Zoya legkedveletebb lakkja(i),ez is közte van,aki megvette,nem fogja megbánni,hogy beszerezte,aki gondolkozik rajta,annak ajánlom.
Rengetegszer viseltem már,önmagában,fényesen matton,matricával meg nyomdázva is.

A lakkról annyit,hogy a 2012-es Ornate kollekció tagjaként jelent meg, egy fekete alapú holo hatású.
Napon nagyon galaxis hatása van,2 rétegben tökéletesen fed,viszont néha én foltosnak látom magamon,így rákenek egy harmadik réteget.
Száradása gyors,rajtam 4-5 napot kibír ez a lakk,teljesen elégedett vagyok vele.








Nyomdázva sem lehet mellélőni vele.Ez a lakk mindenhogy szép.
Erre egy érdekesen szép mintát választottam,egy manikűrön láttam,azt hitte,hogy díszítőszalagokkal lett készítve.











Összességében ajánlom ezt a lakkot,aki nem sajnál rá 2990 ft-ot a Naillandban lecsaphat rá ( de lehet már sold out),ha esetleg nem sikerülne,érdemes kívánságlistára felírni.



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Storm 2 rétegben
Konad s6 mintája
Barry M-Gold foil nyomdázáshoz
Kiko top coat




Megvetted vagy megvennéd ezt a lakkot?
tetszik vagy passzolod?



34 megjegyzés :

  1. Gondolkodtam rajta, de mindig rájövök, hogy a fekete nem az én színem, így önmagában biztosan nem viselném. Azért meg nem veszek meg egy lakkot, hogy csak nyomdázás alapja legyen, szóval részemről a boltban marad. Amúgy rajtad nagyon tetszik, meg sok más fotón is! :)
    Mások viszont másként vélekednek róla, mivel - a többi tegnap érkezett Zoya lakkhoz hasonlóan - ebből is elfogyott a webshop készlete reggelre...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze,nem vagyunk egyformák....
      én nagyon kedvelem a fekete színt,egyértelműen nem azért vettem meg,hogy hülyegyerek módjára csak nyomdázzak rá,hanem egyszerűen tetszett :)

      Törlés
  2. Hű, nagyon jó lett nyomdázva! Ezek a lakkok sajnos csak máson tetszenek, nem merem bevállalni, mert van egy fekete lakkom zöld csillámokkal, de csak ritkán kenem fel. Pedig ez aztán minden színű ruhához megy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      én kedvelem a feketét,sőt,talán ez a szín áll hozzám a legközelebb.
      Már pedzegettem,hogy szívesen nyomnám teli a blogot fekete,goth meg rock stílusú manikűrökkel :D de nem tehetem :)

      Törlés
    2. ...pedig én itt ezt most lájkolnám, szerintem is jöhetne egy kis goth, rock. Én is gondolkodom rajta. Nagyon vagány lett ez a köröm! Csíkosan is és simán is nagyon tetszik! Mondjuk tudni kell öltözni hozzá, az biztos! :D

      Törlés
    3. Köszönöm Lolli.
      a feketéhez megy minden,nem igazán szoktam ezzel nagyon foglalkozni :) Munkában nagyon light öltözöm,akkor ha az üzletben sokat vagyok,kell a kényelmes viselet.

      Törlés
  3. Akkor most a sok pinket nem értem :)
    Igaz, nem az én világom, de alkalomadtán egy-egy formabontó manikűr érdekes lenne, hiszen ez a te blogod, biztos más is szereti ezeket a stílusokat, kicsit más lenne, mint a megszokott, mit szólsz hozzá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom a fekete színt, a pinket is ne értsd félre,nem vagyok cicababa stílus-ha ismernél tudnád-, de a feketéhez jobban húz a szívem,mint a pinkhez. Ezt elég nehéz elmagyarázni,ikrek lévén 2 végtelt van nálam: fekete és a pink ( a fehér nem az én világom ). Szinte mindig feketébe vagyok öltözve,szőke hajamhoz meg a stílusomhoz ezt érzem közelebbinek,a pink a kislányos énem egy kis maradványa,amit gyerekkorom óta cipelek magammal :)
      Persze a blogra azt teszek fel amit akarok,nem igazán szeretek követni egy trendet sem,de azért nem csapha át az egész egy másik irányba,szerintem az már túl sok lenne :) Van pár lány akiket olvasok, goth és nekem tetsző stílusban írnak ,de nem körmös blogok,ugye azért egy sematikánál maradnom kell,azért arra is figyleni kell mire van inkább igény-még ha ezt nehéz is teljesíteni néha.

      Törlés
    2. Pont tegnap tévedtem az Instagramra, nem vagyok fent, csak megnéztem, hát le is döbbentem, mert a stílusodból és a finoman kidolgozott körmökből teljesen másra számítottam :)
      Biztos lenne igény a megszokottól eltérő manikűrre is, ha nem is minden nap, én szívesen nézegetem azokat a manikűröket, amiket sosem kennék fel, legalábbis elsőre :) Mióta olvasom a blogokat, azóta eléggé megváltozott a véleményem arról, mit kennék fel és mit nem :)

      Törlés
    3. ezt nem igazán értem,mire számítottál? rosszabb vagy jobb? ilyen cicababa stílusra???? :D

      Törlés
    4. Inkább tűsarkús-csinire belőtt hajjal :) Biztos a fenti lila ruhás-magassarkús rajz alapján. Persze nem tudom, milyen alkalomból készültek a képek, senki sem megy mindenhová ugyanolyan szerelésben.
      Ezt a képet meg nem szabad nagyon nézegetnem, mert már egyszer majdnem elcsábultam a Darcyra (PP), az is hasonló, de lebeszéltem magam, hogy igen ritkán kenem ki a körmeim feketére, pénzkidobás lenne.

      Törlés
    5. hu a Dracy nagyon szép!!!!
      a fejlécet egy kedves lány csinálta nekem,persze nem így lakkozom a körmöm,de tetszett a design,és maradt ez. :D
      nekem inkább fiúsabb stílusom van-ez talán evidens is volt,hogy imádok motorozni,amire szerintem sok cicababa nem ülne fel-világ életemben jobban kijöttem a fiúkkal mint a lányokkal, és inkább lazábban szeretek öltözni,persze este ha szórakozni megyek nem.
      Régebben magam Pink-hez az énekesnőhöz hasonlítottam, neki is ilyen vadóc keményebb stílusa van,szókimondó és vagány,na kb.én is így jellemezném magam :)

      Törlés
    6. Nesze itt egy csaj aki imád motorozni. Én is imádok, de a párom mellett nem akarok mással elmenni. Pedig van itthon komoly bőrcuccom, bukóm...még vacilálok, hogy megtartsam vagy ne... :D

      Törlés
    7. el ne add!!!
      nekem az exem volt chopperos,akkor volt bőrszerkóm,igaz most is az van,de sportmotoros a párom.
      imádok motorozni,annyira kikapcsol,hogy félelmetes.Nemrég megleptem a párom egy bukóval amire régóta vágyott,meg végre egy headset-et amin tudunk beszélgetni :) ez az egy hobby amit nagyon imádok,ennek a kedvéért még a lakkokról is lemondanék.

      Törlés
    8. Csodálatos ez a lakk, nem is tudok rá jobb szót! (-: Nyomdázva és anélkül is nagyon tetszik.
      Én is nagyon szeretem a feketét és a sötét színű lakkokat. És persze a lilákat is.
      És amiért itt szólok hozzá:
      A körmeid sokszínűsége valóban nem mutatja milyen ember vagy, mert tényleg változatos színeket hozol a blogon, és az igaz, hogy egyébként túl egyhangú volna. A fiús stílus nekem lejött, néha kicsit nyers modorban, tehát egy cicababa nem ilyen. :D De nekem ez szimpatikus talán, mert én is ilyen vagyok, iskolás koromban pl. csak fiúkkal barátkoztam, és ma is jól kijövök az ellenkező nemmel úgy érzem, mármint barátilag. Bár zeneileg azt hiszem én kaményebb vonalat képviselek. (-: A motorozásért pedig csak irigyelni tudlak, nekem néhányszor volt alkalmam egyik régi exem mögé felülni gyorsasági motorra, és csúcs volt az az érzés, ezt tényleg csak az ismeri, aki kipróbálta. (-: A Vőlegényem mellett pedig azt tapasztaltam meg, hogy "Trabanton szállni élvezet", ami szintén egy életérzés, és egyben nagyszerű dolog. :D

      Törlés
    9. öürlök,hogy tetszik a manikűr :)
      Anno az exemnek is Trabija volt,hát én is nagyon élveztem. Van is egy fényképem,sárga Trabiban ütök és kb. fél méteres hó van körülöttem :D
      És valóban ilyen a motorozás,csak az tudja milyen,aki kipróbálta.Én imádom,néha már depressziós vagyok télen,hogy nem megyünk,csak kocsival valamerre.
      A nyers stílus rám részben igaz,a blogon azért más hangnemben élem az itteni világom,mint a valós életben.Mivel üzletben dolgozom,nem igazán tehetem meg,hogy nyers legyen a modorom,az élet formált talán kicsit ilyenné,régebben borzalmas stílusom volt,ahhoz képest,most kisangyal vagyok :)

      Törlés
  4. Tényleg mindenhogy szép, nagyon eltalàltad a nyomdázást is. Részemről egyébként jöhet több fekete és rock/goth manikűr, máshol úgysincs elég. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,örülök,hogy tetszik,annak is külön örülök,hogy van igény egy kicsit vadabb fekete stílusra is néha....:)

      Törlés
  5. Nyomdával és anélkül is nagyon tetszik, gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépséges ez a lakk!:) Nálam KELL kategória. Nyomdázva is csodás,mindenhogy tetszik. :D

    VálaszTörlés
  7. Én megvenném, de szerintem drága. Másik meg annyi lakkom van, hogy most kicsit spórolás van, mert bajok lesznek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valóban. én is kicsit sokallom a zoya árakat a naillandban :(

      Törlés
  8. Tökéletes időzités, pont tegnap rendeltem meg ezt a lakkot, miután swatchot kerestem róla nálad :D Nagyon-nagyon tetszik, még naillandos áron sem birtam kihagyni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, várom róla a bejegyzésed. Remélem neked is tetszeni fog, mint nekem ;-)

      Törlés
  9. Nee.. erre a lakkra ne nyomdázz. :D Olyan szép. *_*

    VálaszTörlés
  10. Én eddig azt hittem, csak Edina tud anyagi csődbe vinni, de most két posztodból két lakk került fel a kívánságlistámra...
    Fantasztikusan gyönyörűséges szép ez a lakk, még úgy is KELLKELLKELL, hogy nem viselek feketét a körmeimen...

    VálaszTörlés
  11. Uram jóságos... eddig nem kapott el a Zoya láz, de ez a lakk mintha csak nekem lett volna kitalálva! *.*

    VálaszTörlés
  12. Ez a lakk! EZ A LAKK!!! Csodaszép *.*

    VálaszTörlés
  13. Annyira rockos, önmagában is tökéletes!

    VálaszTörlés
  14. Csodaszép ez a lakk, de ezzel a mintával még jobban mutat. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!