2014. november 15., szombat

Awaiting Christmas


Sziasztok


Egyik nap elkapott a Karácsonyi láz,így készítettem egy Kariváró manikűrt.

Az Opi-Underneath the mistletoe lakkja pont ismét aktuális lesz.Amikor felkentem,eszembe jutott,milyen szép ez a lakk valójában,és az is eszembe jutott,hogy közel egy éve hozzá sem nyúltam.
A tavalyi Mariah Carey kollekció egyik fenséges darabja,egy piros jelly lakk sok csillámmal.
A lakk első és második rétege közt én várni szoktam,hogy az első réteg tökéletesen száraz legyen,így nem okoz gondot a második réteg felkenése.
A csillámok kicsit leülnek,nem igazán lehet őket előcsalogatni természetes fényben,viszont lámpánál megmutatja igazi arcát.
A gyűrűs illetve a hüvelykujjamra került a Nicole by Opi-My cherry amour homoklakkja,egyik kedvencem semmi kétség.






Minta sem maradhat le róla,arany és fehér kombó tökéletes erre a színre.





Nekem személy szerint tetszik ez a manikűr,elegáns és valóban Kariváró hangulata van.
Remélem idén esni fog a hó,már nyakig vagyunk a vízzel,sajnos ma sem jobb a helyzet :(


Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Opi-Underneath the mistletoe 2 rétegben
Nicole by opi-My Cherry amour 2 rétegben
Konad fehér lakk
Barry M-Gold foil
Pueen49
Konad top coat




nyomdázva vagy simán?




17 megjegyzés :

  1. Hú az Opi-Underneath the mistletoe veszedelmesen szép!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? :D én is odáig vagyok érte :)
      szuper,hogy neked is tetszik.Köszönöm :)

      Törlés
  2. Gyönyörűszép lett a manikűr!
    Viszont annyira tetszik az a lakk, én hagytam volna fedetlenül is belőle :)

    VálaszTörlés
  3. Az OPI lakk nagyon tetszik, de az egész manikűr is helyes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) az Opi valóban nagyon szép darab.

      Törlés
  4. ahw *-* Opi-Underneath the mistletoe-tól kész vagyok. Tökéletes ünnepi lakk *-*

    VálaszTörlés
  5. Uramjóságos!!! Az az OPI! Könyörgöm mondjátok, hogy még lehet valahol kapni :D Valami csodálatosan szép *.*

    VálaszTörlés
  6. Ez az Opi...gyönyörű!!! Mintával meg igazán karácsonyi lett :)
    Sok a víz? Errefelé nem esik. De ha esik, akkor aztán kiönt a Rába...

    VálaszTörlés
  7. Én is akarok a fagyöngy alatt állni :)! Álomszép!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű a nyomdázás! Nagyon tetszik! :))

    VálaszTörlés
  9. Szuper lett a minta, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  10. Az OPi Underneath the mistletoe nagyon szép önmagában is *-* de a nyomdázás is gyönyörű lett :) Igazi karácsonyi mani :)

    VálaszTörlés
  11. Ez az Opi Underneath the mistletoe lakk valami eszméletlen szép!
    A másik is nagyon tetszik,de ha választanom kellene az Opi viszi a pálmát nálam.:)
    A nyomdázás pedig csodás lett megint!

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű ez az OPI lakk, annyira karácsonyi :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!