2014. november 12., szerda

Colour Alike-513 és 517


Sziasztok



Az utolsó általam nem próbált Colour Alike lakkot hoztam mára,ez a 513 To byl maj.
Nagy meglepetésemre a Colour Alike lakkok már kaphatóak a Naillandban,ez szuper hír,mert nagyon jók ezek a lakkok.Így egy-kettő felkerült a listámra.Bízom benne,hogy a kínálat hamarosan bővülni fog.
Az 513 a Tavaszi kollekció pasztel 4 lakk közül az egyik,számomra ez türkiz.Nagyon szép ez az árnyalat,szerintem kevésbé holós,mint bármelyik Colour Alike holo lakk,de ettől független nagyon tetszik.
A lakk 2 rétegben fed,gyorsan megszáradt,abszolút tavaszi a szín,de nem érzem nehéznek a világosabb színeket így ősszel.
Az 517ről már írtam itt.

A középső illetve a gyűrűsujjamra az 517-es lakkot használtam,színátmenet gyanánt.





A manikűrt így akartam hagyni,ekkor közbeszólt a párom,látott az asztalon egy virágos mintát,és gyorsan munkához látott.Fogott egy narancssárga nyomdázólakkot és két nyomdázópárnára nyomta.
A minta jó lett,mint nail art stamping decal kerültek fel a körmeimre,szóval ha van akinek nem tetszik,a hibás nem én vagyok :)



 





Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
Colour Alike 513 és 517
Sminkszivacs
Dashica naracssárga nyomdázólakk
W205 nyomdapaletta
Konad top coat







neked tetszik ez a manikűr?

11 megjegyzés :

  1. Nagyon tuti lett! :D Az átmenet is nagyon tetszik, és a minta is! :))

    VálaszTörlés
  2. ez a türkiz gyönyörű, nekem kell. :)
    (jó lett az új fejléced is.;) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      de jó,hogy tetszik a fejléc.A régit már untam,valamelyik nap nézegettem a blogod,akkor gondoltam változtatok én is a fejlécen,a tiéd tökre jó,egyszerű és nagyszerű :)

      Törlés
  3. Nagyon szép manikűr lett!:)
    Mindkét lakk színe tetszik és a minta is nagyon szép,jó ízlése van a párodnak!;)
    A fejléced is nagyon tetszik én is gondolkoztam rajta,hogy kellene már változtatnom,most meg is hoztad a kedvemet hozzá!:D

    VálaszTörlés
  4. Nyomdával és anélkül is szép lett. A nyomda nélküli azért tetszik, mert nagyon szépen megalkottad a színátmenetet, és nem fedi el. (-: Szerintem a nyomdázólakk színe kellőképpen őszivé varázsolja annak, aki figyeli az ilyesmit is. :D

    VálaszTörlés
  5. szerintem jól választott :D nagyon jó lett az a minta :D meg úgy az egész tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Ez az átmenet egyszerűen tökéletes. *_*

    VálaszTörlés
  7. A türkiz tényleg szép :) Örülök, hogy van már a Naillandben ez a márka, gyorsan vissza is néztem, miket mutattál már be tőlük :) Jó lett a fejléc, nekem is tetszik.
    Azért nem semmi, hogy a párod befolyásolja a manit :D

    VálaszTörlés
  8. Úristen, de gyönyörű az az átmenet! *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!