2014. november 23., vasárnap

Fantasy


Sziasztok




Múlt vasárnap eszembe jutott egy színes manikűr,még naplemente előtt sikerült lefényképeznem.
Imádom a növényes mintákat,legyen az fa vagy virág,szívesen használom  a körmeimen.

Jelen esetben az MM19-es palattát használtam,erről a fás mintákat választottam,az alaplakk egy sima fehér lakk volt,erre szivaccsal vittem fel az általam kikevert "sheer tints" színeket.
Szerintem elég jól sikerült ez a manikűr,nekem a gyűrűsujjam az egyik kedvencem,sejtelmesen színes....









Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Base
Opi-Alpine snow 2 rétegben
MM19 nyomdapaletta
Konad fekete lakk
Színes lakkok
Konad top coat





neked tetszik ez a manikűr?





18 megjegyzés :

  1. azt hiszem megvan az új kedvencem tőled. *-*

    VálaszTörlés
  2. Na jó, én ettől konkrétan hátast dobtam :O Mintha nem is evilági lenne ez a manikűr, fantasztikus!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked is tetszik :)
      köszönöm :)

      Törlés
  3. Jaj hát ez valami csodás lett!! Így egy az egyben kérném a körmeimre teleportálni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D küldöm,de milyen jó lenne már az ilyen :D
      ....örülök,hogy tetszik :)
      köszönöm :):)

      Törlés
  4. Gyönyörű ez a manikűr!Már instán is nagyon tetszett. Nagyon eltaláltad a színeket és a mintát! :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez egyszerűen egy csoda, annyira szép!! (-: Nagyon eltaláltad. (-:

    VálaszTörlés
  7. Neked aztán van fantáziád :D Sosem találnám ki, milyen lesz a kész manikűr, izgalmas lejjebb görgetni :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!