2014. november 22., szombat

Holo gradient



Sziasztok



Egy mesés vasárnap délután,amikor hét ágra sütött a nap,gondoltam készítek valami szép,holo manikűrt.
Télen a sötétebb fekete vagy ehhez hasonló színeket részesítem előnyben,holoban mindenképp,aztán eszembe ötlött,hogy készítek egy színátmenetes manikűrt.
Ugyan a holo lakkokkal ez kicsit nehézkes(ebb) mint a sima kérmes lakkokkal,az biztos,hogy többet kell várni a rétegek felvietele közt.
Alapnak mint minden holo lakkohoz,a Nfu-oh-Aqua base lakkot használtam,és erre került fel a holos átmenet.
Arra már nem emlékszem,hogy mennyi időbe telt az egész elkészítése,az tény és már az elején leszögezem,hogy a nyomdaminta színe jelen esetben nekem nem tetszik.
Visszatérve a színekhez,3 A-England lakkot vettem elő-elég rendesen hanyagolom őket-,a Dragon,a Saint George és a Princess sabra személyében,nagyon szép átmenet sült ki belőle.




Ezzel be is fejezhetném a posztot.
Viszont nem vagyok tökéletes,néha elbaltázok én is egy-egy manikűrt,szerintem erre az egészre kár volt a nyomdázás.
A minta maga tetszik,a szín nem,és ejnye-bejnye a páromnak,ő javasolta,hogy legyen arany.



árnyékban






Imádom az A-England lakkokat,legközelebb mindenképp szeretnék venni pár színt,ami a listámon van,ez a manikűr nekem most nyomdázás nélkül tetszik.Sorry, i'm not sorry :)




Felhasznált lakkok és kellékek

Nfu-Oh-Aqua base
A-England lakkok: Saint Georga,Dragon,Princess sabra
Barry M -Gold foil
Sminkszivacs
Cici&Sisi 09
Konad top coat





kedvenc A-England lakkod?





28 megjegyzés :

  1. Szerintem pedig jó arannyal, harmonizál a körömvégi színnel. Nekem tetszik :) Sőt úgy is jó lett volna, ha csak a két sötétebb lakkot használod és arra megy az arany nyomda.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      elvileg nyomdázni sem akartam,majd a párom közbelépett :D

      Törlés
  2. Aaaztabetyár, ez nagyon nagyon szép lett!!! Kivételesen nyomda nélkül még jobban is tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Eddig nem hatottak meg azA-England-ek, de most ez a két zöld együtt...nagyon elgondolkodtattál, lehet kellenek :D Csodás az átmenetet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. anno a két zöld volt amiket elsőként megvettem ebből a márkából :)

      Törlés
  4. Gyönyörű ez az átmenet! Észbontó! :D Szerintem nincs ezzel a nyomdázással az égadta világon semmi baj, sőt még az arany színe is tetszik! :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép az alap, tetszik ez az átmenet. Olyan jó, hogy mindig ötletet adsz egy-egy "melós" manikűrhöz. :) Legtöbbször csak ülök a több száz lakk között és fogalmam nincs, hogy milyenek legyenek a körmeim :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszed el,de sokszor van ez nálam is. Ezért is sokszor másnál inspirálódni... :)

      Törlés
  6. Nem találok szavakat. Ez valami álomszép *-*

    VálaszTörlés
  7. Jaj, ez az átmenet nagyon szép!! :) Pont azon gondolkoztam nemrég, hogy ez a három szín mennyire tökéletes együtt ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) tényleg nagyon szépek ezek a lakkok,szerintem külön is :)

      Törlés
  8. Szerintem is gyönyörű az átmenet , ámulok és bámulok :D

    VálaszTörlés
  9. Nyomda nélkül nekem jobban tetszik, gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is :) Örülök,hogy neked is tetszik Panni,köszönöm :)

      Törlés
  10. Nekem is nagyon tetszik ez a manikűr!
    Ha valaki felpakolná nekem ilyen gyönyörűségesen ezt az átmenetet, én egy velőtrázóan szépséges tömény vörös holografikus lakkal nyomdáznám, esetleg egy majdnem ezüstös fényű töményen holografikus lakkal, pl valamelyik Moyrámmal.
    Komoly élvezet most ilyen szép kis visszafogott színekben díszelgő manit nézegetni! :D :D :D
    Egy kínzással ér fel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Nagyon tetszik a kommented :) Köszönöm :) :D

      Törlés
  11. Gyönyörűséges lett! Egyébként nyomda nélkül nekem is jobban tetszik! :D

    VálaszTörlés
  12. ez az átmenet!!!Gyönyörűséges!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked is tetszik :) köszönöm :)

      Törlés
  13. Csodás lett ez az átmenet! Nekem a nyomda minta is tetszik még ha csak meg csillan is a manin akkor is. Kell ilyen visszafogotabb minta is néha.:)

    VálaszTörlés
  14. Nekem is nyomda nélkül tetszik. Az átmenet valami fantasztikus lett!

    VálaszTörlés
  15. Nekem nyomdázva és anélkül is tetszik. És szerintem is passzol az arany minta a színekhez. :)

    VálaszTörlés
  16. Csodásak együtt ezek a színek. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!