2014. november 20., csütörtök

Inspirációs manikűr



Sziasztok



Ma egy inspirációs manikűrrel készültem,az ötletet innen vettem.
Óriási kihívásnak érzem,más áltam elkészített manikűr saját verziómmá való alakítás,és néha szeretek ilyen manikűröket készíteni.

Egy fehér alapra nyomdáztam kék és szürke indákat-nekem az eredeti manikűrben használt paletta nincs meg-,a gyűrűs illetve  a középső körmöm leragasztottam díszítőszallaggal,majd nagyon óvatosan kitöltöttem fekete lakkal.
Nyomdáztam erre fehér mintát,így ez csak a fekete részen látszik igazán.
Az biztos,hogy a fehér részen ha közelről néztem meg a körmöm azért látszottak a minták,viszont a képen nem,de jelen eseben ez mellékes.





Nos,az elkészítés nem vett igénybe sok időt,a végeredmény nekem nagyon tetszik :)
Érdemes a Sveta_sanders  instagramot követni, nagyon jó manikűröket illetve tutoriált lehet látni.



Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Opi-Alpine snow 2 rétegben
Konad kék és fehér nyomdázólakk
Essence Szürke nyomdázólakk
Díszítőszalag
Nicole by opi-Razzle dazzler 
Pueen73
Konad top coat







neked tetszik az én verzióm?







23 megjegyzés :

  1. Jajj de szép, nagyon tetszik, hogy két színnel is nyomdázva van a minta! :)
    és a blog designja is nagyon tetszetős *-*

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett, nagyon szép, nekem főleg a kék-fekete nyomdázás tetszik, de az egész jó lett :D
    Sveta manikűrjeit én is nagyon szeretem, gyönyörűek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      igen én is szoktam nézegetni,van egy manikűr amit nem bírok megcsinálni ez lenne: http://instagram.com/p/uu8ERBr_51/?modal=true

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, nekem a mutató- és kisujjad tetszik legjobban a 2 színű nyomdával.

    VálaszTörlés
  4. Igen, nekem is a visszafogottabb dupla nyomdázásosak a kedvenceim! Gyönyörű! Ráadásul ez a forma világ áll hozzám a legközelebb! :))

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. örülök,hogy neked is tetszik.köszönöm:)

      Törlés
  6. gyönyörű, teljesen beleszerettem. *-*

    VálaszTörlés
  7. Külön-külön nagyon tetszik, együtt nagyon nem. De az a dupla nyomdázás valami álom, nagyon ügyes vagy. Azt hiszem én is kipróbálom. így lesz az inspirációs manikűrből inspiráció :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik azért. köszönöm :)

      Törlés
  8. A dupla minta nagyon tetszik, télies színek :)
    Valami spéci szivacsot használ a videóban a lány, hogy ilyen szép lesz neki az átmenet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      nem hiszem,szerintem sima sminkszivacs,és is azt használok,azzal szuper lesz az átmenet.
      viszont hogy függőlegesen kerül fel az átmenet,nekem nem megy. :D

      Törlés
  9. Nagyon szép lett!Én is szeretek más manikból ihletet meríteni néha és kis változtatással megalkotni magam kedvére.:)

    VálaszTörlés
  10. Szép ez a minta ezzel a két kis finom színnel. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!