2014. november 1., szombat

Kiko 339 és Zoya Vega

Sziasztok


Nálam idén a kék lakkok inváziója nem hagy alább,ezért a nagyon régen várt lakkra kerítettem sort,ez pedig a Vega.
Mivel a Zoya Magical Pixie dust lakkokak általában kétéségekkel nézegettem,nem volt másképp akkor sem,amikor megvettem a Vegát.
A lakkot akciósan kaparintottam meg a Naillandban,egy kék sand lakk,mega nagy glitterekkel.

Ehhez egy krémes kék lakkot választottam ami a Kiko 339 Fiordaliso,felkenve viszont egy icipicit lilás ez a lakk.A Fiordalsio egy virág magyarul a Búzavirág,mint virág,hihetetlen szép színe van.
Mind a kettő lakk két rétegben fed,a Vega valami fantasztikus napfényben.Olyan mintha nyáron vízbe néznék,és megcsillanának benne a napsugarak.





Nyomdázás már nálam szinte kötelező :D
Csak a Kiko lakkokra kerültek a fel a minták,színes,olyan mintha valami szőnyeg lenne :D




Mind a két lakkal elégedette vagyok,a Vega nagyon tetszik,nem hittem volna,hogy ennyire nagy hatással lesz rám.
A Kiko is nagyon szép,igazán különleges árnyalat!









Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Vega két rétegben
Kiko 339 Fiordaliso 2 rétegben
Bundle monster BM-404
Konad fekete lakk
Színes lakkok
Konad top coat


tetszik a Vega?
kedveled a kék manikűröket?


22 megjegyzés :

  1. nagyon jó lett :) mind a két lakknak nagyon szép színe van, és nyomdázva pedig fantasztikus lett :)

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos páros, nekem nyomda nélkül tetszik kifejezetten, de tény és való, hogy a nyomdázást mindig nagyon szépen és precizen csinálod :)

    VálaszTörlés
  3. szép a manikűr :) a vegát imádom! ♥♥

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! (-: Ez most nyomdázva tetszik jobban, illik hozzá ez a minta és színek. (-. A kékkel nincs ajom, bár érdekes, ritkán használom ezt a színt..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is.
      örülök,hogy tetszik a manikűr :)

      Törlés
  5. Kék a kedvencem! pár napja csináltam én is egy nagyon hasonló manikűrt - úgy látszik valami front van, ami azt súgja a kék kedvelők fülébe : vegaaaaaaaaaaa, vegaaaaaaaaaaaaaaa :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D lehet így van tényleg :D mostanában vadászom nagyon a kék lakkokat :D

      Törlés
  6. Tök jó lett, a minta is tetszik, olyan retró tapétás :)

    VálaszTörlés
  7. Ez a kék Kiko csodaszép árnyalat, pedig aztán semmi extra nincs benne, mégis jobban tetszik, mint a Zoya. A nyomda is szép rajta, külön jó, hogy többszínű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik.Valóban érdekes színe van,ilyet eddig nem igazán láttam :)

      Törlés
  8. Nagyon jól illik egymáshoz ez a két lakk!
    Szuper jó lett a színes minta is hozzá!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!