2014. november 4., kedd

Kiko Laser-Fluent red


Sziasztok



Hétvégén úgy választottam lakkot,hogy becsuktam a szemem,és az első lakk amit kivettem a fiókból felkentem.A sors is azt akarta,hogy ez legyen,és míly meglepő,hogy piros. (mostanában nagyon kedvelem a piros lakkokat,szinte csak ezt a színt hordanám :) )
Ezt a lakkot még egy kemény euroért vettem,bevallom nem kerestem nem is kutattam e lakk után,egyszerűen az outletben megláttam,és hírtelen felindulásból a kosaramba raktam.
Piros lakkok terén általában kétségeim vannak,vajon milyen lesz a fedése,és a színe illik-e hozzám,de úgy éreztem akkor,ennyi pénzért megéri kipróbálni.
A Kiko Laser Fluent red egy elég intenzív piros,hideg tónusú,kis irizáló pink illetve arany és piros kombó.
Nagyon érdekes ez a lakk,nekem kicsit metálos hatása volt felkenve,de semmi köze az ilyen lakkokhoz,szerintem a hideg tónusa tette ilyenné.
Nagy meglepetésemre ez a lakk tökéletes,mind fedés ügyileg,mind száradásban mind pedig az ecset terén.
Már egy rétegben is tökéletesen befedte a körmöm!!Ez a lakk kenterbe veri fedésében a Nicole by opi lakkot amiről itt írtam,viszont szín ügyileg nálam a Nicole nyert.
A képeken kicsit eper feeling jön át,de garantálom,hogy a lakk piros,a lápmás és a vakus képeken tűnik rózsaszínesnek :)






Erre egy kicsit gyerekes és mégis vicces mintát választottam.
A Moyou palettát nem igazán használtam még ki,eszembe jutottak a kis figurák,és a betűk,hogy milyen jól mutatnak majd ezen a lakkon.
Akkor arra gondoltam,hogy kiszínezem a mini betűket,először és utoljára csináltam meg.
A végére olyan szinten elkapott a harctéri ideg,hogy már megbántam,hogy belekezdtem.
A betűk nagyon minik,szinte nem is lehet látni a kontúrját,így nem volt egyszerű a kitöltésük.





Ezen a lakkok teljesen jól mutatnak a fekete minták,nekem a színes betűk is tetszenek :)

Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko Laser-432 Fluent red 2 rétegben
Konad fekete lakk
Moyou london-Princess collection 09
Színes lakkok a betűkhöz
Konad top coat





neked tetszik ez a lakk?




13 megjegyzés :

  1. nagyon szép színe van ennek a lakknak, nekem a piros a kedvenc színem, így abból van a legtöbb lakkom is :D a minta meg feldobja a lakkozást :) jól mutat rajta :) tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés
  2. Először azt hittem, bogarak...a betűk viszont bámulatosak, nagyon tetszenek!! Piros-rózsaszín lakkom még nincs, nem tudom, hogy állna, ez inkább vékony körmön mutat jól szerintem, mert nagyon fényes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D hangya jellege van :D lehet másik színen jobban átjött volna.
      teljesen igazad van,hogy vékony körmökön mutat jól ez a lakk,először én egy szélesebb körmű lány blogján láttam,és nem tetszett rajta.
      külön öröm,hogy a betűk tetszenek,ezzel kicsit megszenvedtem :)

      Törlés
  3. Ha Audrey nem ír, én is abban a tudatban térek nyugovóra, hogy ezek bogarak :D
    Nagyon tetszik ez a lakk, bár tény, hogy engem egy szép piros lakkal mindig meg lehet venni :)

    VálaszTörlés
  4. Irtó jó a színe, ezt is IG-on kiszúrtam, de most nyomdázva még jobban tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez a lakk nekem magában tetszik nagyon, a betűs nyomda pedig gyönyörű!! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) örülök,hogy neked is tetszik.

      Törlés
  6. Én hangyáknak néztem elsőre a gyerek mintákat. :D
    Szuper az alap lakk és a nyomda minták is mint mindig amit látok tőled!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!