2014. november 25., kedd

ManiCute-Mesevilág


Sziasztok


ManiCute témánk a mesevilág,aminek én örültem,végre kiéltem a kislányos énem.
A választott témám,a hercegnő és a béka esete,gyerekkoromban egyik kedvenc mesém volt.

A tervezett alap pink és fehér gradinetet  ,függőlegesen próbáltam elkészíteni,kisebb-nagyobb sikerrel.Mivel feladtam,hogy közvetlen a körmömre készítem el,így egy átlátszó "bugyira" vittem fel az alaplakkot,majd erre sminkszivaccsal az átmenetet próbáltam megcsinálni.
Nem olyan lett mint vártam,nem rossz,de lehetett volna jobb is,bevallom ez a fajta gradient nekem fejtörést okoz.
Vizszintesen még csak-csak,függőlegesen már nem igazán akar összejönni. :D



Erre kerültek a minták,imádtam ezt a manikűrt,a lemosását azért sajnáltam.
Kedvencem a béka lett,szerintem nagyon cuki :)










Felhasznált lakkok és kellékek


Rimmel-Base coat
Orly-Pink waterfall
Opi-Alpine snow
Sminkszivacs
Konad fekete és piros nyomdázólakk
Akrilfestékek a minták kitöltéséhez
Cheeky Princess chraming
Konad top coat










18 megjegyzés :

  1. Nagyon cuki lett.
    Szerintem az átmeneted is gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó, és nekem az átmenet is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon jó lett az átmenet is, és a minták is imádnivalóak!! (-:

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik! Szerintem is jól sikerült az átmenet!:)

    VálaszTörlés
  5. Ez irtó jó :) Az átmenet is profi, mi a baj vele?

    VálaszTörlés
  6. Nagyon cukiii :D Nekem is a békucik tetszenek a legjobban rajta :D

    VálaszTörlés
  7. Nekem tetszik.:) Ahogy az új design is. ;)

    VálaszTörlés
  8. Elismerésem, szerintem fantasztikus lett :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!