2014. november 2., vasárnap

Nicole by Opi-Keeping up with santa

Sziasztok

Aki követ facebook-on is láthatta,hogy nem is olyan régen megosztottam egy képet a Nicole by opi-Keeping up with santa lakkjáról.
Nem sokat haboztam,és megrendeltem,amikor megérkezett,már az üvegben is nagyon tetszett.
Egyik kedvenc lakkmárkám a Nicole by opi,otthon ez eMAG oldalon is megtalálhatóak,elég jó áron,és meglepő módon vannak új kollekciós lakkok is.
Nos a Keeping up with santa 2012-es karácsonyi kollekcióban jelent meg,egy csillogó metál bíborvörös.
Ez a lakk valami fantasztikusan szép!!!Imádom.Telejsen odáig vagyok érte!!!!
Az biztos,hogy nagyon hasonlít az Opi-Danke-shiny red-re,viszont ez sokkal sötétebb.
Engem teljesen megával ragadott ez a lakk illetve a színe,ilyen szépet elég régen láttam.
Fedése nagyon szuper,már egy rétegeben is elég jó,viszont kell rá egy második réteg.




napfényben



A mintát a Moyou Gothic palettáról választottam,a középső ujjam végéről lemaradt egy csipetnyi minta,de nem baj,szerintem belefér.






Azt hiszem megtaláltam a tökéletes piros lakkot!Abszolút megfelel az ízléseimnek,vampy,dögös és szexy .


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Nicole by opi-Keeping up with santa 2 rétegben
Konad fehér nyomdázólakk
Moyou london-Gothic 05
Konad top coat





kedvenc piros lakkod?

12 megjegyzés :

  1. nagyon gyönyörű színe van ennek a lakknak *-* mintával meg nem is tudom, de jól néz ki :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, tényleg, mintával és anélkül is, jó választás volt a fehér nyomda. Igazi Mikuláspiros :) Nekem az összes piros lakkom tetszik, talán a Bridget a kedvenc, de van Opi, Rimmel és Moyra is, mindegyik szép valamiért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. választék nálam is van,viszont általában a piros lakkok elvéreznek a körmeimen.Ha nem fed legalább 2 max. 3 rétegben nálam semmi keresnivalója :D Sajnos az ég extra fehér körömvéggel áldott meg,amit egy kevésébé pigmentált lakkal lehetetlen elfedni....
      ez a szín tökéletes,nagyon tetszik :)

      Törlés
  3. Gyönyörű ez a szín és a minta nagyon jó...kell! :)

    VálaszTörlés
  4. Csodás az alapszín és a minta is remek hozzá :)

    VálaszTörlés
  5. Kicsit off a konkrét manitól, csak kérdezném, hogy csinálod, hogy a MoYou paletták kisebb mintái elférnek a körmödre? A tied jóval hosszabb, mint az enyém, én mégsem vagyok képes ráapplikálni őket.

    Ez a szín meg repült fel a kívánságlistámra, gyönyörű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kisebb minták alatt mit értesz?

      Törlés
    2. Két féle palettája van, a nagyobb mintával, amin csak két sorban vannak, meg ez a "kisebb", amik három sorban vannak. Van egy ilyen teljes körmös mintalemezem, a kisebb féle mintákkal, és kilóg alóluk a körmöm. Mondjuk nem is tudom őket még teljesen pontosan igazítani.

      Törlés
    3. ami itt a képen van a normál paletta,és van az xl.
      nekem az xl nagyon nagy,és a sima palettákat szoktam venni.
      a sima paletta mintája relatív kicsi,szélességben nekem pont jó,mert keskeny a körmöm,viszont hosszban már van gondom.
      ebben a maniban a rózsás mintát a gyűrűsujjamra,nail art stamping decal-al készítettem,hát sokszor így dolgozok,hogy középre kerüljenek a minták,van amikor viszont a hossza nem elég-pl. a körépső ujjamnál már írtam is-.
      viszont ha neked nagyobb a körmöd,lehet érdemes az xl palettákat megvenned :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!