2014. november 8., szombat

NOTD-3 lakk találkozása


Sziasztok


Ti hogy álltok 3 lakk viselésével egyszerre?
Nos én néha szeretem keverni a színeket,persze megfelelő összhangban....

Ami nálam kicsit jobban érvényesül a Kiko pink lakkja,504 Rosa glassa perlato.A társa az 505 itt írtam róla,hasonló pink alaplakk milliónyi holo csillámmal,ami sajnos nem igazán érvényesül.A fedőlakk eléggé tompítja a csillámokat,ettől független mind a két lakk tetszik.
A gyűrűsujjamra a Zoya-London került,amit még Erika ajánlott nekem.Ez a szürke homoklakk valami veszettül szép,imádom!!!Nagyon szép ez a szürke árnyalat,csillámos,száradása gyors,szerintem ennél több nem is kell ebbe a lakkba.
A középső ujjamra a Zoya-Purity került,sima fehér lakk lévén jól fed,erre kis nyomdázás is került.




Nyomdázott kész verzióban:





A kész verzió nekem nagyon tetszik,annyit bánok,hogy a pink nem holósabb.A fenti képen pedig az üvegben átjön az,amit szerettem volna a körmeimen látni...


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko-504 Rosa glassa perlato 3 rétegben
Zoya-London 2 rétegben innen
Zoya-Purity 2 rétegben innen
Konad fekete lakk
Sugar Bubbles-SB018
Konad top coat



szoktál három színt egyszerre hordani?


28 megjegyzés :

  1. Nekem tetszik , szép lakkok :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, és nagyon harmonikus a végeredmény :) Nagyon tetszik a nyomdázott kacskaringó-minta :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó!! Szoktam sokszínű manit csinálni, de inkább csak ha nem megyek dolgozni! Így egyszerre sok lakkot viselhetek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. végre valaki!!!már azt hittem én vagyok ilyen veszett,három lakkot kenek fel egymás mellé :)
      te milyen kombót használsz?

      Törlés
    2. Mindenfélét, nyáron ment a 3 neon homoklakk egyben, narancs, pink és sárga, aztán korallhoz kentem fel barnás nude-ot meg égszínkéket, rá meg a Jolly Jewels 123-at, mindre, aztán volt színátmenetes piros-pink-még pinkebb, meg pasztellszínek. Ha nem megyek dolgozni, bármit felkenek :)

      Törlés
  4. Én szeretem a 3 lakkos manikűröket, pláne, ha ilyen szépen vannak megalkotva, mint a tiéd. :)
    Ebből a hármasból a KIKO rózsaszín a kedvenc, gyönyörű! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) A kiko nekem is tetszik,kár,hogy a holo nem jön át jobban :(

      Törlés
    2. Ó, ő tényleg holo! Én csak egy "szimpla" mikrocsillámosnak néztem. :O

      Törlés
    3. elvileg ilyen holo csillámos.Üvegben nagyon szép,felkenve már kevésbé.Lehet napfény kéne neki....

      Törlés
    4. Azt nehéz mostanában vadászni.. :S

      Törlés
  5. Zoya Pixi Dust lakk valami álom :) *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      tényleg nagyon szép,nem is gondoltam volna.Üvegben olyan semmilyen volt...

      Törlés
  6. nagyon jó lett ez a manikűr :) jó az a szürke homok lakk :) jó lett az összhatás :)

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretem variálni a színeket. Tetszik,ha egyszerre több lakk van a körmeimen.
    Nagyon szép lett ez a manikűr. Összhangban vannak a lakkok.
    Egy szóval SZUPER!:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép kompozíció lett! :)

    VálaszTörlés
  9. A szürke homoklakk mindent visz, csodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked is tetszik.Köszönöm:)

      Törlés
  10. Szuper ez a kombináció, tökéletes a harmónia a színek között, imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  11. Nagyon szép! Volt már, hogy használtam három színt, számomra nem probléma. De csak úgy, hogy valahogyan díszítettem őket. (-:
    Szerintem a fenti manikűr nagyon ízléses lett! (-:

    VálaszTörlés
  12. That Kiko nail polish is so cute! And the whole mani looks very cool :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!