2014. november 3., hétfő

Őszi manikűr


Sziasztok


Tegnap nálunk 23 fok volt,reggel 2 órát sétáltunk a közelben.Imádom ezt az időt,amikor még kellemes meleg van-sőt- de már látszik a természeten,hogy ősz van.
Ahol lakunk,elég sok erdős rész van,imádok ilyen helyeken kóborolni,és szinte semmire sem gondolni,jókat cseverészni a párommal,az élet nagy kérdéseiről.

Ehhez készítettem egy őszies manikűrt,szerintem elég jóra sikerült.
Az alaplakk a Nicole by opi-Deeply in love.A lakk nagyon szép,sajnos rajtam 3 rétegben fed,és a lámpás képen igencsak látszik a körömvégem.




Aztán a Nfu-oh 38-as pelyhes lakkját kentem fel,ez a lakk csodálatos ezen az alapszínen.




Ezt az egészet lekentem egy mattító fedőlakkal- én az Opi-ra esküszöm-,így nekem még jobban tetszik mint fényesen.



Végül nyomdáztam rá a Cici&sisi nyomdapaletta leveles mintájával.






Nekem tetszik ez az őszies manikűr,az alapszín kiválasztásánál elég sokat gondolkoztam,de nem bántam meg,hogy ezt választottam.
Azt viszont sajnálom,hogy hanyagoltam a pelyhes fedőlakkot,olyan szép és olyan kihasználatlan nálam :(

Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Nicole by opi-Deeply in love 3 rétegben
Nfu-oh-38 egy rétegben
Opi Matte top coat
Barry m Gold foil
Cici&sisi 03





neked tetszik ez a manikűr? hordanád?



26 megjegyzés :

  1. Már az alapszín is csodás ezzel a pelyhes fedőlakkal, hát még az aranyszínű levelekkel... egyszerűen mesés! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik.köszönöm :)
      a nfu tényleg nagyon szép,ilyenkor jut eszembe,milyen kár volt eddig hanyagolni.....

      Törlés
  2. nagyon szép kis manikűr lett :) az alapszín is nagyon szép, a pelyhes fedőlakkal is nagyon tetszik, nekem fényesen is meg mattal is, nem is tudnék választani a kettő között, kedv függő nálam, hogy melyik tetszik épp jobban :D nyomdával is nagyon jó lett, tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés
  3. Az Nfu Oh pelyhesei a legszebbek, főleg mattan! Nemrég sikerült rátennem a kezem egyre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is :) te melyiket vetted meg?

      Törlés
    2. A 60-ast, fekete zselé, pelyhekkel :-)

      Törlés
  4. Nagyon szép, persze, hogy hordanám, minden fázisában :D Ez a pelyhes lakk meg fantasztikus, olyan "izzó" lesz tőle a manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D ennek örülök :)
      tényleg olyan jellege van,matton valami fantasztikusan szép.

      Törlés
  5. Nagyon kreatív lett! imádom az ilyet! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát még én....ha van rá időm persze :D

      Törlés
  6. Nagyon félek a pelyhes lakkoktól, mert nekem csak She volt, ami borzalmas minőségű volt, de annyira szépek! Ez az egész mani pedig csodás, már instagramon is csorgattam rá a nyálam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a nfu oh szerintem tökéletes. Van egy csomó színben.
      Anno nekem essence volt,hát ég és föld a két lakk.

      Törlés
  7. Az a piros: egy álom. A pelyhes lakk: egy csoda....de nyomdázva: maga a tökély! :)

    VálaszTörlés
  8. Annyira őszies! Imádom <3 :)

    VálaszTörlés
  9. Gazdag, fenséges látványt nyújt ez a mani, odavagyok érte!
    Amúgy is imádom a pelyhes fedőlakkokat, vadászom őket, főként azokat, amelyekben a pelyhek finoman simulnak a felületre, fölösleges érdesség nélkül. Úgy nézem, ez a fedőlakk a kedvencem tudna lenni! :)

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű lett ez a manikűr!!:)
    Mindig is szerettem volna ilyen lakkot...
    Ezt a pelyhes csodát honnan lehet megrendelni??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      http://www.nfunails.hu/ ez otthoni webshop,én nem innen rendeltem hanem külföldről (www.viis.ee)
      A legjobb ezekben a lakkokban,hogy sokféle színű pelyhes lakkja van a nhu-nak,érdemes körbenézni:)

      Törlés
    2. Köszönöm az infót!
      Szétnéztem a viis.ee-n...háát...nem biztos, hogy tudnék választani :D
      Próbáltam 3 hónapja érdeklődni az itthoni webshoptól, hogy körömlakkot tudnak-e rendelni, de válaszra sem méltattak... :( úgyhogy inkább megpróbálom a külföldi webshopot :)

      Törlés
    3. szívesen :)
      sajnos tudom,mert már más is írta nekem :( ez annyira nem pozitív,hogy nem is válaszolnak.
      a Viis megbízható,elég gyors a szállítás-igaz a posta nem olcsó,viszont több lakknál megéri-,van aqua base is holo lakkhoz amit ajánlok ha szereted a holokat,sokszor van akció is,szóval érdemes sokszor ránézni az oldalra :)

      Törlés
  11. Nagyon jól mutat ez a pelyhes lakk,fényesen is és matton is. Nyomdázva is szép,csak ott nem látszik annyira az alap.:) Nekem önmagában is bejön,nyomda nélkül.:)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép lett az alap, de a falevelek még jobban feldobják. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!