2014. november 17., hétfő

P2 Color Victim-Fever



Sziasztok



Tegnap fantasztikus napom volt,végre eljutottam moziba,ahol egy nagyon várt filmet nézhettem meg,ami elég nagy csalódás is volt.
A mozi előtt befurakodtam egy plázába,ahol nekiestem a Sinfulcolors pultnak.
Aztán kifelé menet megállatam egy másik pult előtt,aztán elkezdtem nézegetni a színeket.Akkor esett le,hogy ez egy P2 pult,alig hittem a szememnek!!!
Öszintén sohasem hittem,hogy testközelben lesz ez  a márka nekem,aminek én személy szerint rettenetesen örülök.
Eddig nekem Ivett küldött pár sand lakkot,amik nagyon belopták magukat a szívembe.
A pult eddig csak az állandó lakkokat tartalmazzák,bízom lesznek trend kollekciók is....talán a jövőben!!!

Amiket vettem,egy Color Victim lakk,egy homoklakk és egy lakklemosó-barack illata van és nagyon szuper!!!-,összesen 2 euro-ért.Gondolom ez valami bevezető ár lehet,ha nem és így marad,ennek csak örülni tudok.. :)


Mai általam kipróbált lakk a Color Victim-Fever!
Ezt a színt a párom választotta,az üvegben már nagyon tetszett.
Tény és való,hogy borzalmasan hajaz a Nicole by opi-Keeping up with santa lakkra,amiről már itt írtam.
Ez a szín is metálos piros,felkenve ugyanazt az érzést váltotta ki belőlem mint a Nicole,viszont ezt kicsit világosabb verzió. 
A lakk gyorsan szárad,2 rétegben.Díszítés most nincs,nem volt szívem bármivel is elrontani ezt a csodát.
Az biztos,hogy csodás lakk így Karácsony előtt,biztos használni fogom még.





Plusz  jó hír,hogy lesz még egy márka a tarsolyomban ,játék gyanánt gondolok majd rátok :)




neked tetszik ez a lakk illetve ismered/használtad már ezt a márkát?




18 megjegyzés :

  1. Ez a lakk valami gyönyörűséges :)

    VálaszTörlés
  2. És mi volt az a film, amiben csalódtál? (-:
    A P2 miatt viszont irigyellek. :D Sajnos, ugye itthon sem kapható a márka, pedig olyan sok jót hallottam már róla.. Ez a szín is csodálatos! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éjjeli féreg...
      Tudom,hogy otthon nem elérhető,bízom benne,hogy ahogy a Rival de loop is beférkőzte magát,előbb-utóbb ez a márka is lesz az otthoni polcokon :)

      Törlés
    2. A Lovely előtt volt Rival De Loop nálunk is.. Tegnap elmentem a Rossmannba, de sajnos ilyen kisvárosban nem tért vissza. Bár én a Lovely lakkjait is szeretem. (-:

      Törlés
  3. Írjunk petíciót a DM-nek! Legyen Magyarországon is P2!..... Gyönyörű lakk, hasonlít az AE Rose Bower-jére, nem?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van!!!!!! Kell otthonra a P2!!!
      Nekem az AE nincs meg,de van valamennyi hasonlóság,megnéztem róla pár képet.Szerintem a Rose bower kicsit holósabb,ebben a P2-ben nincs holó.Inkább az Opi-Danke shiny red-hez hasonlítnám én :)

      Törlés
  4. Külsőre lehetne akár Golden Rose lakk is, nagyon hasonlít egy nekem is meglevő árnyalatra, de most a számát meg nem tudom mondani (melóhelyen vagyok).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg,a Deborah Milano-ra is hasonlít :D én ezzel kevertem elsőre a pulton...

      Törlés
  5. Jaj, de szépséges, le se tudom róla venni a szemem *.*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik ez a lakk!Gyönyörű önmagában is,megértem,hogy nem akartad eltakarni semmivel most!
    Pirosból sosem elég!:D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép a színe, és megint jól megnőttek a körmeid, így különösen jól mutat rajtuk.

    VálaszTörlés
  8. Tényleg szép, én is kipróbálnám a P2-t, ha lenne a környéken :)

    VálaszTörlés
  9. huhh, bevallom, h a gyűrűs és kisujjadon már extrém hosszúságúnak látom a körmöd, de baromi jól mutat ez a piros (a többin, főleg :D ). tudom, ízlések és pofonok, én rövidebb párti vagyok, tény.

    kár, h itthon sincs p2, jó pár szimpi dolgot láttam már neten. :/

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!