2014. november 27., csütörtök

SinfulColors-Blue crushin és matt nyomdázás


Sziasztok


Sinfulcolors-Blue crushin lakk nyáron jelent meg a Chill out kollekcióban,kedvelem ezt a márkát,olcsósága és minősége teljesen magával ragadott.
Üvegben is tetszett,viszont a pultnál a lámpafénynél kicsit hezitáltam,hogy hazavigyem-e,hisz egy sima krémes lakk "csupán",tutira van ilyen színem.

Döntésben az segített,hogy amikor visszaraktam a lakkot egy lány lecsapott rá,sokáig nézegette,de végül nem vette meg-amúgy ez volt az egyetlen lakk-.Akkor már éreztem nekem ez a lakk kell!!!
Nagyon jól tettem,hogy megvettem, a fedése csodás,már egy rétegben befedte a körmeim,és gyorsan megszáradt,szerintem változott a lakk formulája,mert a régebbi lakkok nem száradnak ennyire gyorsan.
Színe kékeszöld,nekem a tenger jutott róla eszembe,elképzeteltem rá,egy vidám halas mintát.





Számításom az húzta át,hogy mostanában oly sok,matt fedőlakkal láttam már nyomdázva manikűröket,gondoltam ez a szín pont ideális lesz erre.
Egy régen használt margarétára tettem kisebb próbát,az általam birtokolt 3 matt fedőlakkal.
Az Opi teljesen használhatatlan erre a célra,már a nyomdázópárnán matt lesz,az Essence szinte semmit sem ér,ami bevált a Nyc.
Azt is észrevettem,hogy a paletta sem mindegy,pl. a bornprettystore-val nem működött.
Az Emilydemolly palettáról választottam egy rózsás mintát,szerintem tökéletesen jó lett.







Nekem tetszik az alapszín,érdekes a matt fedőlakkal való nyomdázás,de ez is nagyon tetszik,szerintem elég jó móka.


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
SinfulColors-Blue crushin 2 rétegben
Nyc-Matte top coat
Emilydemolly-EDM05




neked tetszik a matt minta?



10 megjegyzés :

  1. wow hát ez eszméletlen gyönyörű lett *o*

    VálaszTörlés
  2. Hehe, mi lett volna, ha más nem akarja megvenni :D
    Nagyon tetszik ez a matt nyomdázás!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor is tuti megvettem volna,miután megnéztem volna róla pár swatchot :D

      Törlés
  3. Szerintem mind szurkoltunk már hasonlóan az állványnál :D Ez a szín fenyőre emlékezet, nagyon nagyon bejön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      hát igen,ezért is kedvelem az online rendelést,nem kell verekedni a lakkokért :)

      Törlés
  4. Nagyon szép színű a lakk, és az egész manikűr csodás! (-:
    Furcsa, nekem is tegnap jutott eszembe ez módszer, előbb fordítva próbáltam ki, matt alapra fényessel nyomdázni, ez nem lett olyan látványos. De a Tied mindet übereli. ((-:

    VálaszTörlés
  5. Annyira szép az alapszín, és nagyon jó lett rá a matt nyomdázás! :)

    VálaszTörlés
  6. Csodálatos ez a manikűr! Ez a jelenlegi kedvencem most tőled! :D

    VálaszTörlés
  7. Szuper jól mutat ezen az alapszínen a matt nyomda! Nagyon tetszik <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!