2014. november 7., péntek

Zoya-Reva


Sziasztok



Legutóbb,amikor Zoya lakkokat vettem otthon,már tudtam,nem élhetek e lakk nélkül.
Reva a 2011-es Sunshine kollekcióban jelent meg,egy eper színű,arany csillámos lakk,swatchok alapján mindenképp must have volt nálam.

Felkenve nem éreztem a wow hatást,2 réteg ellenére sem.
A befotózás után a lakkot lemostam....
Érdekes,mert a lakk a maga nemében pazar,mivel sokszor a hangulatomhoz illő lakkot választok,így egy másik alkalommal kapott esélyt a Reva,akkor viszont nagyon tetszett.
A képeken jól látszik az arany csillogása,sejtelmesen tűik itt-ott elő.
Ehhez a lakkohoz,szerintem most nem illett volna semmilyen nyomdaminta-ehehhe van ilyen is-,önmagában hordtam második alkalommal is.





Karácsony közeledtével aktuálissá válhat ez a szín,én akciósan vettem meg Nailland oldalán megtaláljátok,ha kedvet kaptatok hozzá.



neked tetszik ez a lakk?







6 megjegyzés :

  1. nagyon szép ez a lakk :) nem csoda, hogy most nem tettél rá mintát :)

    VálaszTörlés
  2. Ámulok és bámulok, hogy milyen szép ez a lakk! *-*

    VálaszTörlés
  3. Annyira szép ez a lakk! Kár,hogy én már nem tudtam megvenni akciósan.:(

    VálaszTörlés
  4. Már annyi piros lakkot mutattál, egyik szebb, mint a másik :) Vártam, hogy lesz rajta minta, de így is nagyon szép, nem hétköznapi lakk.

    VálaszTörlés
  5. A karácsony színe, legalább is nálam, gyönyörű :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!