2014. december 26., péntek

China Glaze-Ring in the red



Sziasztok



Jól sikerült a Karácsony lányok ? Remélem mindenkinek kellemesen telt!
Egy csodaszép lakkal készültem a mai bejegyzésben,ez a China Glaze-Ring in the red.
A lakkot elég régen vettem meg,viszont talán 2x használtam.Amikor elővettem,elgondolkoztam,hogy ez vajon feőlakk vagy önmagában is jól fed?!
Utána olvastam,sok blogon láttam,hogy önmagában is fed.Akkor felkentem.
Rajtam 3 rétegben fedett rendesen,a képeken sajnos közel sem olyan szép mint élőben.A lakk egy piros jelly bázisú,telis-teli piros glitterrel.
Nekem nyomdázva is simán is tetszik,egyszerűen csodás.





Különlöges nyomdázással.








Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
China Glaze-Ring in the red 3 rétegben
Gals GA35 nyomdapaletta
Konad fehér nyomdázólakk
Konad top coat





vsielnéd ezt a lakkot?






14 megjegyzés :

  1. Mindig elcsodálkozom, hogy milyen kreatív vagy! Itt mindig elfelejtődik a nyomdázás, mert annyira szeretem a lakkjaimat magukban :-) A piros meg mindig jöhet, télen nyáron! Ez még nincs meg, de a China Glazetől vannak a kedvenceim, Just be claws, Ruby pumps....isteniek :-) Boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh hát köszönöm szépen a kedvességed :)
      Boldog Karácsonyt neked is :)

      Törlés
  2. Húú nagyon szép ez a lakk és a nyomdázás csak dobott rajta. Szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik.Köszönöm :)
      Tényleg nagyon szép,én sokáig azt hittem,hogy fedőlakk :D Pedig nem is...

      Törlés
  3. Nagyon bejön ez a minta. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik.Kis különleges :)

      Törlés
  4. Mindig ámulok, hogy micsoda lemezeid vannak! A legtöbbjükről még nem is hallottam. :) Ez a manikűr is nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt nagyon régen vettem még,elég jó kis darab :)
      Köszönöm :)

      Törlés
  5. Nagyon szép. Nekem ez a lakk inkább nyomdázva tetszik, önmagában kicsit soknak érezném magamon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  6. Ez a piros annyira nem tetszik, de nyomdázva persze hogy viselném :) Jó ez a minta!

    VálaszTörlés
  7. Csodaszép ez a lakk, nekem már képeken is nagyon tetszik, szóval ha még ennél is szebb élőben, akkor valóban szikrázhat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik :)
      Élőben nagyon szép,csillog elég rendesen,sajnos lámpa alatt nem jött át a szépsége.

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!