2014. december 15., hétfő

Colour Alike-496


Sziasztok


Ha zöld,mindenképp Karácsony,legalábbis ebben az időszakban erre tudok gondolni :)

Nade,a Colour Alike-496-os lakkja tökéletes választás lehet karácsonyra,csodás zöld és még holo is.
2 rétegben fed,száradása gyors.A színe ízlések kérdése,nekem személy szerint nagyon tetszik.






Ezután beiktattam a  Karis mintákat.
Szerintem az összhang nagyon jó lett,kedvenc mintám a mézi,nagyon cukik.













Nailland pultokon elérhető a lakk-elvileg-,nekem nagyon tetszik,zöld fanoknak ajánlom :)
Nehéz mellélőni a CA lakkokkal:)



Felhasznált lakkok és kellékek

Nfu-oh-Aqua base
Colour Alike-496 két rétegben
Konad fehér nyomdázólakk
GA27,BM-H03,GA41,BM-205
Barry m-Gold foil
Akrilfesték
Konad top coat



viselnéd ezt a manikűrt Karácsonykor?



11 megjegyzés :

  1. Viselném, csak kiszínezni nem tudnám ilyen szépen a mintákat :) Nagyon vidám lett, főleg a mézeskalácsfigurák tetszenek :)

    VálaszTörlés
  2. Csodás ez a lakk, de a karis mintákkal valami eszméletlen jól néz ki! A kedvencem a gyűrűs ujjad :)

    VálaszTörlés
  3. Csodás ez a zöld CA lakk.:)
    Nagyon szép manikűr lett! Nekem is kedvencem a mézi.:D

    VálaszTörlés
  4. I love Colour Alike 496 and your nail art is so festive!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a manikűrt el tudnám képzelni magamon karácsonyra. :D Nagyon jól sikerült, olyan jól összhangban van az egész. (-: Zöld fan nem vagyok, mindenképp a mintákkal tetszik jobban. ;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett. :3 Szuper alap szín, és a minták is együtt. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!