2014. december 7., vasárnap

Colour Alike-502

Sziasztok


A Colour Alike lakkok iránti szerelmem nem akar csillapodni,sőt inkább érősödni érzem.
A kollekciómban sok holo lakk található,de ezekből úgy érzem sohasem elég.
A mai választottam az 502-es,amit már hónapokkal ezelőtt kiméztem,sokáig gondolkoztam,hogy adjak-e helyet neki az életemben :D ,de végül megvettem.
Egy igazi mély lila színnel állunk szemben,ami két rétegben fed tökéletesen,gyorsan szárad és igazán holos.






Fejtörést a minta kiválasztása okozta.Eszembe jutott,mennyi kihasználtalan francia manikűrhöz való mintám van,így választottam egyet.
Tetszenek ezek a minták,egyszerű nyomdázással szinte képtelenség középre illeszteni,engem aki szereti a majdnem tökéletest,nem tetszene ferdén,így nail art stamping decals-al csináltam őket.







Összességében én imádom ezt a CA lakkot,ahogy a többi társát is,ez a márka nem tud csalódást okozni.
A lakkok Nailland standokon,és online is elérhetőek!





Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
Colour Alike- 502 -2 rétegben
Konad fehér nyomdázó lakk
Cheeky CH21
Konad top coat





tetszetős vagy felejtős?





31 megjegyzés :

  1. Igazán szépséges ez a lakk! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez is a Winter Holo-széria? Kár, hogy nincs belőle sötétkék :(
    Ez a lila nekem kicsit sötét, de tagadhatatlanul szép, akár nyomda nélkül is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az :)
      518 szép kék lehet....már nézegettem.

      Törlés
    2. De az nem annyira sötét. Arra gondolsz, amit te is mutattál már?

      Törlés
    3. nem,az oldalon van még egy-két holo kék. De azok nem nagyon sötétek,de biztos szépek :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lakk, nekem a kiadásból most a a pastel holo! közül az 510 szín még a favorite *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne is mondd,szerintem nehéz választani :D

      Törlés
  4. Tényleg csodálatos ez a lakk, a fedőlakk igazán kiemeli a gyonyörű színét! Nekem nyomdázás nélkül egy picit jobban tetszett, túl erős nekem rajta ez a fehér minta, de legalább használtad a mintát! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is nyomdázás nélkül szép :)
      örülök,hogy neked is tetszik :) köszönöm :)

      Törlés
  5. Nagyon szép kis lakk ez. Ez a fehér nyomda tetszik is, meg nem is. :(

    VálaszTörlés
  6. A Konad fedőlakk a normál, nem kifejezetten nyomdázásra való lakkokhoz is jó? Nem keni el azokat sem? A napokban érkezik egy Konad csomagom, benne egy fedőlakkal, kíváncsian várom, hogy fog teljesíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A konad fedőlakkot én csak a nyomdázáshoz használom. Ahhoz tökéletes ;-)

      Törlés
    2. Köszi a gyors választ. :) Nálam sajnos a Seche Vite minden lakkot el ken, ezért is rendeltem meg a Konadot. Bízom benne, hogy működni fog.

      Törlés
    3. Sechét nem merek nyomdázásra kenni,néha Kikot használok,az elég jó,viszont nálam a favorit a Konad és az Essence fedőlakkja. :)

      Törlés
    4. Megérkezett a Konad fedőlakk. Ez valami álom, aki szeret nyomdázni vegye meg, sokkal jobb mint az Essence (közbe kipróbáltam azt is).

      Törlés
    5. Örülök,hogy neked is bevált.Köszönöm,hogy írtál. :)
      Amúgy ha higitani kell a seche vite tökéletesen jó lesz :) Pont ma próbáltam ki :)

      Törlés
  7. Elképesztően szép ez a lakk, le a kalappal! :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű a színe!:)) xx
    Bianka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  9. Ó, egek, de csodálatosan szépséges ez a lila! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) nekem is nagyon tetszik :)
      Szinte biztos voltam benne,hogy neked is :)

      Törlés
  10. Csodás szín, nekem s kell! Nyomdázva még különlegesebb lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      valóban nagyon szép ez a lakk.Remélem sikerült megvenned :)

      Törlés
  11. Nem tudom miért hagytam ott szombaton a Naillandben, biztos megbolondultam. Na most futok, és meg is veszem!

    VálaszTörlés
  12. Most már nem mondhatom, hogy nem szeretem a lilát, mert megvettem, hogy ingyenes legyen a Naillandes kiszállítás :) Halványszürkével párosítva meg nem is olyan sötét, szóval jó kis lakk ez, többnyire olyannak látom, mint az első képen, de ha kisüt a nap lesz még szebb is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen a blog hatása :D
      A CA lakkal nem lehet mellélőni :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!