2014. december 2., kedd

Colour Alike-Black saint és Sinner lady



Sziasztok


Vasárnap szinte az első dolgom volt,hogy a reggeli mellé felkentem két csodás holo lakkot.
A ColorAlike-Black saint és a Sinner lady került egymás mellé,természetesen a Nfu-oh-Aqua base-ra.
Ezeket a lakkokat nem szándékoztam megvenni,egy hírtelen felindulásból viszont a kosaramba pakoltam őket.
Mivel van szürke és fekete holo lakk a készletemben,nem érzetem égető szükségét,hogy az enyémek legyenek.
Végső döntést az adta,hogy pár kép láttán hagytam magam befolyásolni...ez van,gyenge vagyok.

Mivel ismét egyfolytában esik az eső,csak lámpás illteve vakus képeket hoztam,de így is látszik,hogy két nagyon szép lakkról írok.
Mindkét lakk két rétegben fed,egyik szebb mint a másik,de a szívem a Black saint felé húz,imádom a fekete lakkokat magamon,természetesen máson is :)
A Sinner lady egy sima egyszerű szürke holo,természetes fénynél nagyon szép, a Black saint egy sejtelmes fekete,sokkal szebb mint ami a készletemben van.
Mindkét lakk gyorsan megszáradt,a Black saint kicsit sűrűbb mint a Sinner lady.









Kigondoltam,hogy ezekkel nyomdázni fogok,a Balck saint tökéletes a nyomdázáshoz,a Sinner lady elég light,így elveszik a fekete lakkon.
A fekete lakkra egy virágmintát nyomdáztam,hát ez eléggé elvérzett,a többi viszont nagyon tetszik,látszik milyen szépen érvényesül a fekete lakk a szürke holón.





Ha kinéztétek egyik vagy mindkettő lakkot,és ajánlom őket,szuper minőség szuper áron.
Black saint itt elérhető, a Sinner lady itt.



Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
ColourAlike-Black saint és Sinner lady 2 rétegben
Pueen SE01A




Black saint vagy Sinner lady?


18 megjegyzés :

  1. Nyomdázva nagyon tetszik *_* Felkenve viszont nem igazán győzött meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. miért? a színvilág nem tetszik?

      Törlés
    2. Nem tudom, a fekete talán túl sötét, a szürke meg olyan semmilyen. De a feketét simán megvenném nyomdázáshoz, mert úgy meg kell :D #nemvagyoknormális

      Törlés
    3. A fekete piros nem lehet :-D
      Viccet félretéve ez ízlés kérdése. ;-)

      Törlés
  2. Ez a sok holo csodálatos!
    A Black saint színe nagyon különleges...

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek! :)
    A Black Saint jobban tetszik, mert vele nyomdázni is lehet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szürkével is lehet nyomdázni,de ehhez más alapszín kell,hogy érvényesüljön :)

      Törlés
  4. Ezt a feketét én is szeretném majd beszerezni, bár...kutyultam valami hasonlót :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A diy holo nem black saint :P
      amúgy érdemes megvenni,nagyon szép,sokkal szebb mint a képeken :)

      Törlés
  5. Csodaszép! Örülök, hogy felkented őket! A fekete mindenképpen kell, az ezüst meg hát a párja, szerintem nagyon jók együtt. Kell mindegyik, hasonló sincs a készletemben. Köszi, hogy megmutattad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen:)
      Jól fogsz járni velük,szerintem mindkét lakk csodaszép,örülök,hogy tetszenek :)

      Törlés
    2. Felkentem én is őket, a fekete tényleg jó díszítéshez és diszkrét holos fénye van alapesetben, az állaga is remek, az ecset kevésbé, kell hozzá némi gyakorlat. Az ezüst meg nagyon-nagyon holos, bármilyen kis fénynél, de ahogy írtad, kissé átlátszó, két réteg kell a fedéshez. Mindegyik jó vétel, nem tudtam dönteni melyik kell, szóval nálam is mindkettő megvan. Sajna a tartóssága nem az erőssége, de grillt pucoltam este, szóval szerintem nincs az a lakk, ami ezt bírná. Azért az ezüst tartósabb, vagy talán a színe miatt kevésbé látszik a kopás. Együtt kentem fel a kettőt celluxos manit csináltam, a fekete simán fedi az ezüstöt, fordítva nem próbáltam az írásod alapján.

      Törlés
  6. Azta. :O Nyomda nélkül nagyon dög!

    VálaszTörlés
  7. Nálam is a Black Saint a nyerő. :D Ez a manikűr nyomdával mindenképpen jobban tetszik, nagyon el lett találva! (-:

    VálaszTörlés
  8. A Sinner lady nekem is megvan.:) Krém finisű lakkon valóban jobban mutat nyomdázva én kipróbáltam.:)
    Nagyon szuper a fekete is,az is kell majd!
    Szépséges manikűr lett.Nekem tetszik még,ha nem is kivehető a feketén a minta.:)

    VálaszTörlés
  9. A feketét én is beszereztem, már alig várom, hogy kipróbáljam :)

    VálaszTörlés
  10. Mindekettő mesés, de a Sinner Ladynek még a neve is vásárlása ösztönöz!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!