2014. december 13., szombat

Egyszerű manikűr Karácsonyra


Sziasztok



Ti tudjátok milyen manikűrt fogtok Karácsonykor viselni? Én nem.Olyan szinte vagyok tanácstalan,hogy eddig nem tudtam eldönteni melyik és milyen manikűrt viseljek majd.
Mára viszont egy nagyon egyszerű,hamar elkészíthető manikűrt fogok bemutatni.


Alaplakk a Kiko-846 Rosso metallico Quick dry lakkja,és mily' meglepő,ha visszagörgetem az utolsó kb. 1 hónapot,temérdek ilyen lakkot mutattam már be.Idén odáig vagyok a piros metálos lakkokért,és még mindig nagy favoritom a Nicole by opi Keeping up with santa itt írtam róla, nem tudok szabadulni ettől a lakktól.
A Kiko valóban nagyon szép,gyorsan is szárad,az ecsete fenomenális,viszont volt vele bajom.3 réteg még hagyján,ami nem tetszett,hogy az ecsetes javításnál körbefolyt a cuticle körül,és borzalmasan nézett ki!!




Túlélve a tiszítást,középre egy fehér csíkot készítettem,segítségemre pár díszítő szalag volt.
A fehér csíkra került egy szép csillámos fedőlakk.







Elkészítése egyszerű,az ötletet innen vettem :)



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko 846- 3 rétegben
Opi-Alpine snow
Díszítőszalag
Nicole by opi -Confetti fun
Kiko top coat





neked tetszik ez a manikűr?


20 megjegyzés :

  1. Ismét fantasztikus manikűrt alkottál :) imádom

    VálaszTörlés
  2. Egyszerű és tökéletes! Imádom!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű manikűr lett,teljesen karàcsonyi hangulatom lett tőle :)

    VálaszTörlés
  4. Azzzzzta, mindig meglepsz! Totálisan tökéletes, nagyon jól mutat!

    VálaszTörlés
  5. ebbe a csillámos lakkba beleszerettem. *-*

    VálaszTörlés
  6. Még,hogy egyszerű.. :) Ez csodálatos!!! Nekem nagyon tetszik. Ha nem gond akkor lopom az ötletet.
    Nagyon tetszik,kifogom próbálni más színnel. :)

    VálaszTörlés
  7. Ó, istenem, ez tényleg tökéletes! Maga a karácsony!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép mani lett, tetszik ez a fajta diszités :)

    VálaszTörlés
  9. Szép lett és vidám :) Díszítőcsík nekem is kell, csak még nem láttam sehol, talán netről rendelek.
    Karácsonykor 3 helyre megyünk 3 napon keresztül mindig más manim lesz szerintem, persze ha bírja, akkor nem mosom le. Bridget lesz felkenve, két körömre meg nyomdázok talán feketével. Meg a Colour Alike bordója, aztán szilveszterkor meg tuti a Black Saint-Sinner Lady egymással párosítva. Megkérdeztem a páromat, melyik szebb, mondta, hogy a kettő csak együtt jó.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!